Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ottaa elämässä todella rennosti? :D

Vierailija
22.07.2017 |

Olen 24v nainen ja otan elämän todella rennosti. En jaksa stressata oikeastaan yhtään mistään asioista ja pyrin aina tilanteeseen, jossa minulla on mukava olla. En välitä muiden mielipiteistä, en ota stressiä mistään.

Muita samanlaisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Mukavuudenhaluinen ihminen olen ja rennosti elänyt vuodesta toiseen. Kaikki inhottavat ihmiset pyyhin elämästäni samantein. En kärsi minkäänlaisista ulkonäköpaineista ja teen mitä haluan. Mukavaa elämää <3

N33

Vierailija
2/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi mullakin aikansa kunnes mies pilasi mun raha-asiat ja ikävä kyllä ehdin myös lisääntyä sen kanssa :D 

Jos ei ota minkäänlaisia ukkoja elämäänsä paitsi jotain vakipanoja niin juu vois olla just hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, rentoa elämää. :)

Nainen 28

Vierailija
4/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ottaisin rennosti, mutta nykyään tuppaan murehtimaan kaikesta: vuoroin töistä ja vuoroin siitä, että työt loppuu ja jään työttömäksi, rahasta, terveydestä, asunnon kunnosta ja remonteista... Kunpa voisinkin vain viitata kintaalla ja relata. :(

Vierailija
5/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku vela, jolla kaksi koiraa. Ystäviä löytyy muutama ja kavereita sitten vähän enemmän, työelämä mukavaa ja vapaa-aikaani vietän matkustellen, koirien kanssa touhuten ja kotona omassa rauhassani viiniä juoden. Olen todella onnellinen näin. Olen eronnut useasta erittäin hyvästä miehestä, koska itse en halunnut lapsia ja he halusivat. Ajattelen itseäni enkä pelkää sanoa sitä ääneen. Olen itsekäs ja mukavuudenhaluinen nainen, mutta erittäin onnellinen.

Vierailija
6/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M38 juu. Kiireitä tai stressiä ei ole koskaan. Heitän kaikki negatiiviset ja juuttuneet tyypit pois elämästäni. Ihan omat tavoitteet joita toteutan omaan tahtiin. Mestari on suosiollinen.

Tosin valaistumista tuli harrastettua aika päätoimisesti 15v ennenkuin onnistui. Tais olla loppujen lopuksi aika nopea prosessi, monilla ei riitä edes koko elämä.

Ataraxia, sen kun sisäistää.. ;)

Vierailija
7/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jätin inhottavan työn jossa mätänin vuosikausia sekä ärsyttävän minua kontrolloivan ukon ja johan lähti elämä nousuun kertaheitolla. En ole katunut hetkeäkään.