Ovatko silmät sielun peili?
Mitä näet toisen ihmisen silmistä?
Itse en ole koskaan osannut tulkita kenenkään silmistä mitään. Jotkut ovat taitavia siinä. Silmistä kuulemma näkee paljon. Miten niitä sitten pitäisi tsiikata?
Kommentit (7)
Jos katse on tyhjä ja tuijottava, se tarkoittaa, että ihminen on sisältä tyhjä, sieluton eli psykopaatti.
Psykopaateilla ei ole sielua, he ovat vain ihmisen kuvia.
kun katson tarkotuksella silmiin, en nää niissä mitään... siis en saa selville edes väriä... saatika mitään muuta
sulla on kierot silmät, niin olet sitten kiero ihminen :)
Mun miehellä aina tapahtuu silmissä jotain kun se yrittää vaihtaa puheenaihetta tai keksii omiaan/huijaa.
Tän asian puki sanoiksi kouluttaja, joka on poliisi. Se sanoi, että jos on vastakkain kaverin kanssa, ja on tiukka tilanne, niin silmistä näkee, mitä se kaveri aikoo seuraavaksi. Jos vaikkapa vilkaisee alas taskuunsa, niin se aikoo kohta ottaa sieltä taskusta jotain, ja siellähän voi olla vaikkapa puukko. Ja näin ihminen tekee kuulemma automaattisesti, eli katsoo ensin ja toimii sitten.
välttelen kissasilmäisä ihmisiä. Mulla ei ole aikaa juonitteluun tässä elämässä. Samoin kovin tyhmät ihmiset näkee " väsyneen näköisistä" silmistä.
Appi-ukko näki silmistä milloin on raskaana.