Wanhojentanssit
Miten löytää vanhojentanssipari, jos ei oo oikeesti yhtään poikapuolista kaveria?
Kommentit (15)
Oon siis tyttö, ja vähän paniikissa 😅
Vierailija kirjoitti:
Oon siis tyttö, ja vähän paniikissa 😅
Ootko kysynyt keneltäkään?
Siis se on just se ongelma. Ku mul ei oo yhtään poikapuolist kaverii, jolta voisin kysyy. Ku tuntuis oudolta mennä puhuu jollekkin ihan randomil, jolle on 6kk sitten tutustumispäivänä sanonu just ja just oman nimen ja mistä koulusta on tullu. Nii itelle olis vaa vähä kyseenalasta mennä ihmiselle, jolle ei oo koskaa ennen puhunu, ja kysyy et haluuks se tanssii wanhat?
No mun pojalta oli tullut joku "randomi" kysymään ja suostui mielihyvin, kun on itse niin ujo ettei uskaltanut kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis se on just se ongelma. Ku mul ei oo yhtään poikapuolist kaverii, jolta voisin kysyy. Ku tuntuis oudolta mennä puhuu jollekkin ihan randomil, jolle on 6kk sitten tutustumispäivänä sanonu just ja just oman nimen ja mistä koulusta on tullu. Nii itelle olis vaa vähä kyseenalasta mennä ihmiselle, jolle ei oo koskaa ennen puhunu, ja kysyy et haluuks se tanssii wanhat?
Ihan hyvin voit kysyä. Tai onko sulla joku tyttökaveri jonka kanssa voitte vaikka yhdessä kysyä joiltain poikakaveruksilta?
Tietenkin menet vaan kysymään, että joko sulla on vanhojentanssipari.
Mä menin kysymään ihan tuntemattomalta, jonka kanssa en koskaan ollut puhunut. Rohkeasti vain kysymään.
Kai siellä järjestetään kurssi, missä noita tansseja harjoitellaan? Siellä vaan kyselemään heti, että onko sulla jo pari. Tyttöparinakin voi tanssia, jos muuta ei ole tarjolla.
Miten oikein kysyit/avasit keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Mä menin kysymään ihan tuntemattomalta, jonka kanssa en koskaan ollut puhunut. Rohkeasti vain kysymään.
Miten oikein kysyit / avasit keskustelun?
Siis eikö nykyisin parit tule omasta tai naapuriluokasta? Ope laittaa nuoret pituus järjestykseen ja siitä tulee se pari. Pari vaihtuu tanssien myötä, niin kaikki pääsee tanssimaan, jos siis jää joku "ylimääräinen".
Omia poikia on kysynyt pariksi "randomi" tytöt. Jos haluaa parin, pitää vaan rohkaistua. Jännää se on pojillekin, mutta pääsevät tietenkin helpommalla. Normaali ja fiksu poika suostuu pariksi sille kuka ekana kysyy ellei ole varattu tai päättänyt ettei tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Oman wanhojen tanssiparini kanssa naitiin tanssien jälkeen hänen kotona.
Olikin hyvin mukavaa panna paljaalla tiukkaan pilluun!
t.mies
Älä jaksa kirjoitella näitä typeriä fantasioitasi tänne.
Lukioissa on tyttöenemmistö. Jos olet itse poika niin joku tulee pyytämään.