Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut jätettiin unessa , rakastamani mies lähti siskoni matkaan kun oli kyllästynyt elämään mun kanssa

Vierailija
22.07.2017 |

Vielä heräämisen jälkeen mulla oli sellainen sydämestä raastava surullinen olo ja muistan kun ennen miehen lähtöä sanoin hänelle rakastavani häntä aina ja tein käsilläni sydän-merkin hänelle hyvästiksi.

Siis miten unessa tapahtuvat asiat voivat tuntua niin todellisilta, että vielä heräämisen jälkeen on sellainen epäuskoinen olo, että oliko se totta vai ei. 😧

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikeaa :)

Mutta nyt jätät sen sian ja siskoon välit poikki!

Vierailija
2/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haikeaa :)

Mutta nyt jätät sen sian ja siskoon välit poikki!

Siskoni kanssa välit taitaa olla parempi katkaista, mutta mulla oli unessa niin vahva rakkaus miestäni kohtaan, että olisin ottanut hänet takaisin jos hän vain olisi tullut. Uni vain loppui kesken, niin näin ei päässyt tapahtumaan. 😢 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta jossa miehen kaveri kosketteli mua kielloista huolimatta. Mies ei uskonut kun kerroin, sanoi että älä puhu paskaa, korkeintaan itse koskettelit sitä, nyt jäät tänne kahdestaan kaverini kanssa kun menen muutamaksi tunniksi pois. Sitten olin ihan rikki siinä unessa. Ja arvaatko jo, on koko päivän ollut tosi surullinen ja harmistunut olo :D

Vierailija
4/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lähti mies exän matkaan viime yönä unessa 😯 kaikki oli ollut kulissia molemmilta...uudet suhteet, uudet lapset.. palasivat yhteen kun olivat nyhtänyt molempien puolisot.. kummallinen uni

Vierailija
5/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on surullisia unia. Ja jännä, miten se unessa tuntunut suru ja haikeus voi tosiaan jäädä koko päiväksikin päälle. Vaikkei se uni olisi ollut tottakaan. Ap

Vierailija
6/6 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen vaistot eivät petä. Uni on aina enne. Kannattaa nyt tarkkailla ja esittää oikeita kysymyksiä, jotta nämä pettäjät saadaan kiinni.