En vertaisi ripsien- tai hiustenpidennyksiä tatuointeihin, lävistyksiin tai huulitäytteisiin
Tällaisen aivopierun kuulin, että tatuoinnit ja lävistykset on ihan jees, koska ihminen on silloin sellainen kuin haluaa olla ja tätä ei saa kritisoida.
Mutta jos on hiusten- tai ripsienpidennykset, niin on aivoton bimbo ja ulkonäköä saa mollata vaikka ventovieraat.
Miten on mielestänne?
Kommentit (5)
Älä tuomitse tämän sanojaa liian ankarasti. Hän varmasti kärsii itsekin vaivastaan, elämä on täynnä vastoinkäymisiä ihmisellä, jonka pää on pysyvästi juuttunut noin syvälle omaan perseeseen. Heillä ei riitä sairautensa kanssa ymmärrystä erilaisuudelle. Yritetään me muut kuitenkin ymmärtää heitä. Maailma kaipaa lisää rakkautta ja hyväksyntää, asennevammaiset ovat ihan yhtä arvokkaita kuin me muutkin.
Just toisinpäin, eli tatskat ja lävistykset no no, mutta ripsien- ja hiustenpidennykset ihan yes, jos ne tehdään luonnollisen näköisiksi eikä övereiksi, eli katuharjat silmissä ja kolme metriä hamppua harteilla.
Kukaan ihminen ei ole yhteisölleen sitä velkaa, että näyttää tietynlaiselta. Silikonien ym. paheksujat ovat pääosin minitissejä, jotka eivät ole itse tissittömyytensä kanssa sinuja. Jos toinen kanssakulkija näyttää (oikeasti) mielestäsi toimenpiteidensä jälkeen hirviöltä, mitäs väliä sillä on? Sittenhän oma riihenseinästä revästy tyylisi näyttää asteen paremmalta vertailussa. Totuus on, että tämän kauhistelun takana on yleensä kateutta ja epävarmuutta omasta ulkonäöstä.
Jos huoneen keskelle jääneet sukat häiritsevät, korjaa ne pyykkikoriin. Jos pienet tai roikkuvat tissit häiritsevät, korjaa nekin. Turha jäädä katkeroitumaan, yksi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ihminen ei ole yhteisölleen sitä velkaa, että näyttää tietynlaiselta. Silikonien ym. paheksujat ovat pääosin minitissejä, jotka eivät ole itse tissittömyytensä kanssa sinuja. Jos toinen kanssakulkija näyttää (oikeasti) mielestäsi toimenpiteidensä jälkeen hirviöltä, mitäs väliä sillä on? Sittenhän oma riihenseinästä revästy tyylisi näyttää asteen paremmalta vertailussa. Totuus on, että tämän kauhistelun takana on yleensä kateutta ja epävarmuutta omasta ulkonäöstä.
Jos huoneen keskelle jääneet sukat häiritsevät, korjaa ne pyykkikoriin. Jos pienet tai roikkuvat tissit häiritsevät, korjaa nekin. Turha jäädä katkeroitumaan, yksi elämä.
Jaa, voi se olla noinkin. Itselläni on luonnostaan isot tissit, paksut huulet ja paksut hiukset. En ymmärrä silareita, koska isot tissit ovat hankalat. Kaikki niskakivut ja muut on niin hanurista, että harkitsen pienennysleikkausta. Minua on myös kiusattu huulistani ja en tykkää käyttää huulipunaa koska huuleni erottuvat vielä enemmän. Hiuksistani olen ylpeä kyllä.
En siis ole yhtään kateellinen itsensä muokkaajille, ihmettelen vain miksi joku haluaa tuon kaiken joka itselleni on melkein pelkästään piinaa. Mutta jokainen tekee omilla rahoillaan juuri niinkuin haluaa.
Kummatkin on yöksis. Jos tuollaista ottaa, niin on hyväksynyt ettei kelpaa enää normaalille ja puhtaalle ihmiselle.