Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksä ei jätä rauhaan

Vierailija
22.07.2017 |

Eksä soittelee ja laittaa viestiä päivittäin. Jos en vastaa niin tulee kotipihalleni huutelemaan niin kauan että mun on pakko mennä ulos jotta naapurit ei häriintyisi.
Tapailen tällä hetkellä uutta miestä mutta eksän takia en voi esim pyytää tätä miestä kotiini koska eksä voi millä tahansa hetkellä tulla huutelemaan ja siitähän se riemastuis kun sais tietää mulla olevan joku uusi. Puhumattakaan siitä mitä tää nykyinen mies miettis siitä että mulla on tollanen hullu elämässä.
En vaan jaksa enää. Voiko tästä tehä jonku rikosilmotuksen koska ei tuo miea puhumalla tajuttu - sitä ollaan kokeiltu jo aivan liian monta kertaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mahdollista tätä käytöstä. Älä vastaa puheluihin äläkä viesteihin. Vaadit että jättää sinut rauhaan. Sano suoraan ettet halua enää olla missään tekemisissä. Uhkaa että haet lähestymiskieltoa ellei usko. Ja sitten myös haet jos tarvis. Jos eksä kiljuu pihallasi, se on hänen häpeänsä, ei sinun.

Vierailija
2/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mahdollista tätä käytöstä. Älä vastaa puheluihin äläkä viesteihin. Vaadit että jättää sinut rauhaan. Sano suoraan ettet halua enää olla missään tekemisissä. Uhkaa että haet lähestymiskieltoa ellei usko. Ja sitten myös haet jos tarvis. Jos eksä kiljuu pihallasi, se on hänen häpeänsä, ei sinun.

Kaiken ton oon jo tehnyt. Sehän siinä onkin että ei tää olis niin paha jos jäis vain viesteihin ja puheluihin mutta kun jos en vastaa niin tulee sitten häiriköimään pihalle.

Pitiki mennä sekaantumaan tämmöseen sekopäähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille jos tulee pihalle huutelemaan.

Vierailija
4/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mahdollista tätä käytöstä. Jos eksä kiljuu pihallasi, se on hänen häpeänsä, ei sinun.

Ei pidä ihan paikkaansa.

Jos höyrähtänyt mies huutaa taloyhtiön pihalla - se nainen, jonka ikkunan alla hän mölyää,

saa siitä huomautuksen. Tämä saattaa johtaa varoitukseen ja häätöön.

Asukas on aina vastuussa omista vieraistaan, ei-toivotuistakin.

Reiluahan se ei ole, eikä lain hengen mukaista.

Et ole ensimmäinen etkä viimeinen omistushaluisen, pakkomielteisesti ex-vaimoon takertuvan miehen uhri.

Vierailija
5/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat tietysti poliisille, jos tulee häiriköimään. Sen jälkeen kun on tarvittu poliisia poistamaan hänet niin onkin helppo saada lähestymiskielto.

Vierailija
6/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa mihinkään puheluihin tai viesteihin sen jälkeen kun olet selkeästi kieltänyt yhteydenotot. Otat talteen kaikki yritykset lähestymiskieltoa varten. soitat poliisin joka kerta kun tulee mölyämään. Ilmoitat itse taloyhtiölle tai vuokranantajalle ja selität tilanteen heti ennenkuin valituksia tulee.

Vierailija
7/7 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myös roikkuva ex mies joka höiriköi aika lailla.. otin yhteyttä hänen porukoihin ja sisrukdiin ja kerroin mitä mies touhuaa.. meni muutama pv ja jätti rauhaan. Plus että plokkasin hänet kaikista somesta. Kyllä auttoi.