Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat loppu ja venlafaxinit loppui tänään

Vierailija
22.07.2017 |

Jep. Oma vika, itse olen rahani tuhlannut. Joten nyt vinkkejä miten kestää viekkarit.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole töissä niin hae ruokaa varastoon, kauppareissut ja vastaavat oli itselleni aivan kaameita pahimpien viekkareiden aikaan kun päässä säpsyi ja olo oli kuin veden alla kulkisi. Toki olisi parempi jos saisit jostain rahaa lainaksi niin ettei tule äkkilopetusta lääkitykseen.

Pidä mielessä ettei ne olot kuolemaksi ole vaikka miten kaamealta tuntuisi.

Vierailija
2/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kai se on hakea ruokaakaan varastoon, jos rahat on loppu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne rahat meni?

Vierailija
4/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto sossuun auttaa.

Vierailija
5/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa joltain vähän rahaa ja soita myös sossuun. Pitäähän suon syödäkin. Viinaanko tuhlasit?

Vierailija
6/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja paljon vettä. Ruksaa päivät kalenteriin ja tsemppaa taisteluhenkeä noin kaksi viikkoa.

Vierailija
7/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serotoniinin takaisinoton estäjä, eli SSRI lääkkeisiin kuuluva. Itse olen käyttänyt noita eri tuotenimillä useita kertoja puolen - 1 vuoden kuureina, eikä minulla koskaan lopettamisesta mitään viekkareita ole tullut. Toista se olisi, jos bentsoista (rauhoittavat) joutuisi vieroittumaan, siihen voi jopa kuolla, jos lopettaa pitkän käytön jälkeen kuin seinään.

Vierailija
8/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSRI-lääkkeissä ja SNRI-lääkkeissä on eroa, samoin reaktiot lääkkeisiin ovat täysin yksilöllisiä. Venlafaksiini on SNRI-lääke, joka vaikuttaa useampaan hermosolun välittäjäaineeseen ja saattaa saada pahat vieroitusoireet aikaan.

Vierailija
9/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.ei. mulla olis pari laatikkoa kaapis kun eivöt sopineet mulle.

Vierailija
10/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin viekkareihin auttaisi puolentunnin ottamisen jälkeen rauhoittavat, mutta ei sinulla varmastikaan niitä ole?

Vierailija
11/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään alat varautumaan, tänään loppui, viikonloppu edessä. Yksityiselle pääsisi, mutta kun se maksaa, sossukin kiinni. Oikeassa olet, todellakin itse olet syypää. Mutta itse kysymykseesi, jos sinulle yleensä vieroitusoireita edes on tulossa (yksilöllistä), niin niihin auttaa bentsot (rauhoittavat). Yksi olut aina kun menee pahimpaan tilaan, mutta päivää kohti ei oikeastaan 2-3 0,33 pulloa enempää, koska sitten tulee ehkä taas krapula.

Paras ja pidempi apu olisi bentsoista, mutta jos sulla ei niitäkään ole, eikä rahaa, jota tarvitsisit yksityisellä käymiseen, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää kunnalliseen jonottamaan, sieltä saat ensialkuun yleensä näytepakkauksen, jos sinulla ei nyt sitten senttiäkään ole itse lääkkeisiin. Tosin pieni bentso purkki maksaisi apteekissa alle kympin ja kunnallisessa käynnistä saa laskulla. Rauhoittavia heillä kyllä on antaa paikanpäältä mukaan ensihätään, selviäisit siihen asti, kun sitä rahaa sitten saat.

Muuten sitten kärsit ja hikoilet, ei sitä oloa oikein muutenkaan helpottaa voi, kevyt liikunta auttaa jonkun verran paremmin, kuin sohvalla makaaminen.

Vierailija
12/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Ap puhui rahan loppumisesta ei reseptin.

Vierailija
13/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän kankkunen siitä tulee ja se on sitten siinä...

Vierailija
14/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Ap puhui rahan loppumisesta ei reseptin.

Sen vuoksi laitoinkin eri vaihtoehtoja, esim. sen, että kun menet tänään kunnalliseen, saat sieltä yleensä veloituksetta näytepakkauksen, ainakin viekkareihin bentsoja, jotta pärjää siihen asti, kun rahaa taas on. Lue hieman tarkemmin, ennenkuin kommentoit. T. 11/12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän