Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku valinta tuntunut sinusta oikealta, joka on osoittautunut myöhemmin vääräksi valinnaksi?

Vierailija
10.08.2025 |

Saat avautua, mikä valinta on ollut kyseessä ja miksi se oli väärin? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä paljastui itsekkäästi, manipuloivaksi ja pettäväksi (ex-) aviomieheksi. Toki lapset ovat rakkaita ja heitä en vaihtaisi.

Vierailija
2/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ammattitutkinnot mitä minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalinta. Täysin perseestä. 

Vierailija
4/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, puoliso. 

Vierailija
5/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koulutus. Mitään geneerisiä aineita ei kannata opiskella, ainakaan ilman tietoa siitä mihin suuntautuu

Vierailija
6/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vag konsermin tekemän auton ostaminen,syy aivan älyttömästi erinäisiä vikoja ja sitä kautta paljon rahan menoa.

Vierailija
7/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin, mutta olen kuitenkin ollut siinä mielessä onnekas, että tärkeimpiä valintoja ei ole tarvinnut katua. Osa siitä on omaakin ansioita, koska olen hyvin harkitsevainen, enkä sitoudu asioihin ennen kuin olen suhteellisen varma, että se kannattaa.

Vierailija
8/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo. Empatiakyvytön valehteleeva hyväksikäyttäjä ja huijari. 

Vierailija
9/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasteni isä paljastui itsekkäästi, manipuloivaksi ja pettäväksi (ex-) aviomieheksi. Toki lapset ovat rakkaita ja heitä en vaihtaisi.

Tuo kuulostaa kuin stripparin fantasia

Vierailija
10/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tutkintoa ja aviopuoliso sekä omien unelmien uhraaminen siksi, että kotona homma toimisi. Myös työpaikat ovat olleet pääasiassa matalapalkkaisia ja/tai ankeita. Osittain omia valintoja, osaksi käytännön pakosta.

Ainoa hyvä päätökseni on ollut perheellistyminen eli lapset (ei siis aviopuoliso). Lapset ovat hienoja tyyppejä. 

Olen jo päättänyt erota ja etsiä uuden duunin ja alkaa määrätietoisesti tehdä lempijuttujani. Ei tästä voi kuin nousta, vähitellen.

Vierailija
11/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tulee hyvin usein tehtyä päätöksiä, jotka joku muu tulee kertomaan vääriksi. Kuitenkaan mitään hirveää ei ole tapahtunut näiden väärien valintojen myötä. Aina välillä vaan tuntuu etten osaa tehdä mitään oikein.

Vierailija
12/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 tutkintoa ja aviopuoliso sekä omien unelmien uhraaminen siksi, että kotona homma toimisi. Myös työpaikat ovat olleet pääasiassa matalapalkkaisia ja/tai ankeita. Osittain omia valintoja, osaksi käytännön pakosta.

Ainoa hyvä päätökseni on ollut perheellistyminen eli lapset (ei siis aviopuoliso). Lapset ovat hienoja tyyppejä. 

Olen jo päättänyt erota ja etsiä uuden duunin ja alkaa määrätietoisesti tehdä lempijuttujani. Ei tästä voi kuin nousta, vähitellen.

Oletko puhunut tästä miehelle? Kannat kaunaa vaikka olit itsekin osallisena omien unelmien uhraamisessa ja muiden ylimiellyttämisessä. Voisiko suhde toimia niin, että pystyt toteuttaa myös itseäsi?

Vierailija
13/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa kuin stripparin fantasia

Klinikille!

Vierailija
14/14 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellutkaan tietäväni mitä teen. Pääasia, että asiat on nyt hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän