Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmimmät/huonoimmat/oudoimmat sisustusideat

Vierailija
21.07.2017 |

Sisustuslehtien kliseistä inspiroituneena kertokaa tyhmiä, outoja ja hassuja sisustus"niksejä" jotka ei toimi käytännössä ollenkaan tai näyttävät vaan ihan kamalalta.

Voin esimerkkinä käräyttää itseni tällä klassisella avohyllyidealla... mulla on asunossa liesituulettimen yhteydessä sellanen vanhanaikanen maustehylly johon sitten keksin että hei pistän ihanat pirteet kahvikuppini keittiötä koristamaan! Olihan se nättiä joo mutta aika pian siivosin kuppini kaappiin kun huomasin että ne piti pestä joka kerta kun niitä käytti ellei halunnut juoda kahviaan rasvalla. Nykyään hyllylle eksyy pelkästään munakello jos sitäkään. Muoti ja tyyli ei kai katso käytännöllisyyttä!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaari, jossa pestään perseitä, hiuksia, raajoja, kainaloita..jne PESTÄÄN käytön jälkeen. Esim. taikasienellä, hana, lavuaarin taustalla oleva seinä ja itse allas.

Tietysti. Pestäänhän se suihkunkin lattia, tai ainakin pyyhitään lastalla.

Vierailija
42/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betonikalusteet sisällä,! Yök. Ulos nyt joku betoniruukku voi sopia. Kauhean kolkko olo tulee betonikalusteista, pahin on ehkä betoninen ruokapöytä. Sit kuormalavakalusteet sisällä. Nekin sopii ulos kyllä ihan ok.

Pelkästään mustavalkoinen eli väritön sisustus jopa lastenhuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis peseekö joku vauvan pehvaa lavuaarissa...? miten olis vessanpytyn päällä? nostaa vaan renkaan ylös ja siinä käsisuihkulla huuhtelee...??

m35

Toisella kädellä pidät vauvaa wc-pytyn yllä, toisella kädellä käsisuihkua. Millä kädellä sitten pyyhit sitä peppua, jonka poskissa on kakkaa, joka EI lähde pelkällä veden valuttamisella..?

Pesu siis lavuaarissa, koska hana vapauttaa toisen käden pyyhkimään kakkaa pois pepusta.

Lähtee puhtaaksi suihkulla. Pesen hoitolasteni peput pytyn päällä pelkällä suihkulla eikä ikinä ole jäänyt mitään kakkoja peppuun. En voisi kuvitellakaan sotkevani lavuaaria hoitolasten kakoilla. Ne kuppilavuaarit varmaan vasta kamalia olisivatkin siihen tarkoitukseen.

Vierailija
44/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa idea josta käytetään sanaa sisustusELEMENTTI ärsyttää suunnattomasti.

Jossain Suomen kaunein koti jaksossa oli huusholli jossa seinät oli tumman vihreät tai mustat ja takka kirkuvan punainen (jos en nyt ihan väärin muista). Ihan fyysisesti kuvotti väri valinnat. Makuasioita mutta en asuis päivääkään sellaisessa talossa. Kuinka angstinen ja synkkä ihmisen pitää olla kun pitää tuollaisista väreistä?

Vierailija
45/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain opiskeluaikana tosi edullisen kämpän, joka oli maalattu ja tapetoitu 70-luvun värein ja kuosein. Sen jälkeen mikään sisustus ei ole kovin pahasti pystynyt järkyttämään.

Vierailija
46/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kahviastiat oli... muumimukit. Hiukan junttia.

Vierailija
47/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille jotka ihmettelee hiusten pesua lavuaarissa... Mä pesen hyvin usein etuhiukset ja joskus koko pään lavuaarissa, koska en pysty joka päivä menemään erittäin kuivan ihoni kanssa suihkuun ilman jäätävää kutinaa ja rasvausrumbaa. Samalla pesen sitten kainalot, jalat ja alapään.

Ja jatkan vielä, että vaikka ihoni ei muuten tykkää päivittäisistä suihkuista, niin päänahkani rasvoittuu todella nopeasti. Ja liikunnan ai muun hikoilun jälkeen toki peseydyn kokonaan.

Mä toimin samoin ja tykkään pestä välillä hiukset lavuaarissa. Kaikkea sitä ihmiset jaksaakin ihmetellä.

Pesen hiukset pesuvadissa - hellävaraisesti runsaassa vedessä. Suihkupesu on aika rajua pitkille hiuksille.

Vierailija
48/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko teidän mielestä kirjahyllyssä olla takaseinä? Olen kokoamassa itselleni uutta hyllykköä ja tuli tänään mieleeni, että jospa jättäisinkin takaseinän laittamatta. Silloin hyllylle voisi laittaa valaisimen (mulla on 1 Block-lamppu ja 1 Iittalan Kuukuna) ja laittaisin ne mieluusti kirjahyllyyn, kun muualla ei oikein ole tilaa.

Mutta näyttääkö takaseinätön hyllykkö vaan jotenkin keskeneräiseltä tms?

Vierailija
49/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstit tyyliin home is where your heart begins, laugh every day love always.. Mielenterveyskuntoutujat ehkä tarvii tollasia viestejä seinilleen, muuten ovat vain turhanpäiväistä lässytystä. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
50/52 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin ulkomailla asuessa vuokra-asuntoa. Kävin katsomassa pientä yksiötä, joka oli todella kapea ja melko pitkä, ja kaikki seinät oli maalattu kaksisävytekniikalla kirkkaan lilaksi. Väkisin kävi mielessä, että siellä saattaisi masentua...

Vierailija
51/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko teidän mielestä kirjahyllyssä olla takaseinä? Olen kokoamassa itselleni uutta hyllykköä ja tuli tänään mieleeni, että jospa jättäisinkin takaseinän laittamatta. Silloin hyllylle voisi laittaa valaisimen (mulla on 1 Block-lamppu ja 1 Iittalan Kuukuna) ja laittaisin ne mieluusti kirjahyllyyn, kun muualla ei oikein ole tilaa.

Mutta näyttääkö takaseinätön hyllykkö vaan jotenkin keskeneräiseltä tms?

Testaa ihmeessä! Meillä on matalampi lasiovinen kaappi ilman takaseinää kun mies ja appiukko pilasivat kokoamisvaiheessa takalevyn. Ei ole haitannut takalevyn puuttuminen.

Vierailija
52/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aiheeseen: ne kaappien päälle kerättävät mittavat kiemura- ja kissapullokokoelmat. Näin juuri kirpparilla pöydän jossa oli varmaan 50 eriväristä kissapulloa kun joku kai kyllästynyt. Ja se ihmeellinen valkoinen käpyvalaisin.

Joku myi fb-kirpparilla noita kiemurapulloja otsikolla "Aaltomaljakko" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi