Tuttavaperheitten "epäsiistejä" tapoja.
Tai ainakin outoja tapoja, joita ei yleisesti näe.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin luona kissat tepastelee pitkin keittiön tasoja ja pöytää. Kerran vanhempi kissansa oli juuri käynyt hautaamassa paskansa hiekkalaatikossa ja tepasteli leikkuulaudan päältä jossa kaveri hetkeä myöhemmin alkoi pilkkomaan salaattia.
Yök! Kai huomautit asiasta?
Meilläkin on katti mutta ei se sentään paskalaatikolta tule leikkuulaudoille tepastelemaan. Keittiön pöydillä ja muualla ne tepastelevat, ja takuulla ainakin silloin kuin ei omistaja ole paikalla. Tämä voi tietysti inhottaa ei-kissaihmisiä mutta tuosta ei kyllä ole mitään bakteerivaaraa ihmiselle. Mutta ei ruoka-astioille sentään!
Yksikin ihminen muuten joka "huomauttaisi" joskus meillä että katit kävelee vaikka sohvalla, niin sanoisin että se asuu täällä, sinä et. Ei ole kyllä kukaan huomauttanut.
Sen olen sen sijaan useinkin nähnyt eräässä lapsiperhepaikassa että käydään pyyhkimässä Janicacharlotan pylly ja sitten emäntä tulee jatkamaan ruuan laittoaan, käsiä pesemättä.
:DDD crazy catlady tuli lyttäämään lapset ja nostamaan kissat jalustalle, hienosti!
Minun lapsi on tällainen jolle joutuu melkein aina sanomaan käsien pesusta vaikka itse todellakin pesen kädet ja olen lastakin opastanut oikeaan käsihygieniaan mutta nyt vasta yhdeksän vuoden jälkeen lapsi pesee oma-aloitteisesti käsiäåän silloin tällöin. Täytyy myöntää, että välillä ottaa päähän.