Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperheitten "epäsiistejä" tapoja.

Vierailija
21.07.2017 |

Tai ainakin outoja tapoja, joita ei yleisesti näe.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti meidän naapurin lasta ei ole kotona opetettu pesemään käsiään. Ei sisälle tultaessa, eikä myöskään vessakäynnin jälkeen. Sen jälkeen kun tämän huomasin, otin tavakseni huomauttaa asiasta ja katsoa, että lapsi myös käy pesemässä kätensä kunnolla. Ensimmäisillä kerroilla se oli yhtä tappelua. Lapsi katsoi ihan hölmönä takaisin ja ihmetteli, että miksi. Kerroin, että jos ei pese käsiään, voi lähteä kotiin. Jouduin myös näyttämään, miten se tehdään (siis ettei käsiä vain käytetä veden alla ja ravisteta kuivaksi). Seuraavalla kerralla kävi sitten niin, että lapsi asettuikin vastarintaan ja ilmoitti nokkavana, että hänen äitinsä on sanonut, ettei hänen tarvitse pestä käsiään. Huomautin, että koska nyt ollaan meillä, minä päätän asiasta, eikä hänen äitinsä. Huoh... Huolestuttavinta asiassa on se, että tämä kyseinen äiti omistaa elintarvikealan yrityksen. Jotenkin sellainen yhtälö, mitä en voi itse käsittää lainkaan.

Minun lapsi on tällainen jolle joutuu melkein aina sanomaan käsien pesusta vaikka itse todellakin pesen kädet ja olen lastakin opastanut oikeaan käsihygieniaan mutta nyt vasta yhdeksän vuoden jälkeen lapsi pesee oma-aloitteisesti käsiäåän silloin tällöin. Täytyy myöntää, että välillä ottaa päähän. 

Vierailija
22/22 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin luona kissat tepastelee pitkin keittiön tasoja ja pöytää. Kerran vanhempi kissansa oli juuri käynyt hautaamassa paskansa hiekkalaatikossa ja tepasteli leikkuulaudan päältä jossa kaveri hetkeä myöhemmin alkoi pilkkomaan salaattia.

Yök! Kai huomautit asiasta?

Meilläkin on katti mutta ei se sentään paskalaatikolta tule leikkuulaudoille tepastelemaan. Keittiön pöydillä ja muualla ne tepastelevat, ja takuulla ainakin silloin kuin ei omistaja ole paikalla. Tämä voi tietysti inhottaa ei-kissaihmisiä mutta tuosta ei kyllä ole mitään bakteerivaaraa ihmiselle. Mutta ei ruoka-astioille sentään!

Yksikin ihminen muuten joka "huomauttaisi" joskus meillä että katit kävelee vaikka sohvalla, niin sanoisin että se asuu täällä, sinä et. Ei ole kyllä kukaan huomauttanut.

Sen olen sen sijaan useinkin nähnyt eräässä lapsiperhepaikassa että käydään pyyhkimässä Janicacharlotan pylly ja sitten emäntä tulee jatkamaan ruuan laittoaan, käsiä pesemättä.

:DDD crazy catlady tuli lyttäämään lapset ja nostamaan kissat jalustalle, hienosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme