Mistä löytäisin kiltin ja kauniin naisen joka haluaisi pelata kanssani PC-pelejä?
Kommentit (22)
Kuka hullu nyt pelaa PC-pelejä kun on pleikkarit ja x-boxit?
Vierailija kirjoitti:
X-boxit ja pleikkarit on lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu pelaa tosissaan X-BOXILLA????????
N19
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huippuunsa tuunattu custom-PC jossa on päheempää rautaa kuin noissa leluissa =D -ap
Ne jotka arvostaa itseään millään tasolla, pelaa koneella :D
Miksi pitää olla kaunis? Eikö vaatimattoman näköinen nainen kelpaa pelikaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla kaunis? Eikö vaatimattoman näköinen nainen kelpaa pelikaveriksi?
Kauneus on katsojan silmässä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huippuunsa tuunattu custom-PC jossa on päheempää rautaa kuin noissa leluissa =D -ap
Heitä steam-nickiä tms, niin voidaan pelailla jotain ;)
Mullekin kelpaisi. Eikä tarvitse edes olla erityisen kaunis, kunhan on seksuaalisesti halukas ja kokeilunhaluinen.
Löytyykö ketään pelaamaan Falcon BMS:ää monipelinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu pelaa tosissaan X-BOXILLA????????
N19
Minä pelaan xboxilla, mutten tosissaan, vaan huvikseni.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin kelpaisi. Eikä tarvitse edes olla erityisen kaunis, kunhan on seksuaalisesti halukas ja kokeilunhaluinen.
Kai sinä ymmärrät, että seksuaalisesti halukas ja kokeilunhaluinen on ollut sitä jo ennen sinua?
Oliko tuo PC-pelit jokin kiertoilmaisu?
Sori, parhaat viedään ensin. Olen jo varattu.
Mä pelaan vain Lego-pelejä. Pitäisiköhän alkaa striimata johonkin Twichiin...
En tiedä, mutta harmittaa kun oma mies ole juurikaan kiinnostunut pelaamisesta ja itse en vapaa-ajalla muuta tekisikään (PC:llä pääosin, omistan kyllä myös sen leluboxin ja pari käsikonsolia automatkoille :D ).
Ei mene nallekarkit tasan :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelejä sitä pitäis oikeen pelata? :D
Me ollaan kaikki varattuja :( Itsehän pelaan poikaystäväni kanssa csgo:ta ja vastaavia :D Onnea etsintään, koita hankkiutua mukaan johonkin pelaajayhteisöön, sieltä meitä löytyy