Aika kiva palkkio Stubbille Finnairin Blue Wings -lehden kolumneista...!
Kommentit (28)
Eikö tuo ole aika normaali palkkio kolumnistille joka kirjoittaa kokosivun kolumneja säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole aika normaali palkkio kolumnistille joka kirjoittaa kokosivun kolumneja säännöllisesti?
On.
Ihan hyviä juttuja kirjoittaa, en valittaisi hänen palkkiostaan.
Samanlaista harrastuneisuutta ei tainnut löytyä Uudenmaan läänin kansanedustajan tehtävään?
Luen jutut aina kun Finnairilla lennän. Hyviä tekstejä.
Stubbin kolumni on eka juttu mikä Blue Wingsistä tulee luettua. Ne on todella hyviä tekstejä. On palkkionsa ansainnut, ja palkkio kuulostaa aika kohtuulliselta.
Ei vittu mitä perseensuteja täällä on! Vai hyviä kolumneja just joo. Itse en tuhlais aikaa sen irvihampaisen broilerin aikaansaannoksiin, vaikka ei olis mitään tekemistä!
En lue koskaan niitä, syystä etten pidä Stubbista enkä hänen mielipiteistään. Sitä paitsi, business luokassa voi kuluttaa aikaansa paremmillakin tavoilla
Jokainen Finnairilla lentävä kustantaa palkkion lentolipussaan.
Minä en kyllä haluaisi.
Stubbin avustaja kirjoittaa ne ruotsiksi, stubbelo laukaisee ne ja sitten ne käännetään suomeksi ja englanniksi.
Te joiden mielestä kymppitonni kolmesta kolumneista vuodessa on normia ette ole olleet missään tekemisissä journalismin kanssa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu mitä perseensuteja täällä on! Vai hyviä kolumneja just joo. Itse en tuhlais aikaa sen irvihampaisen broilerin aikaansaannoksiin, vaikka ei olis mitään tekemistä!
Et ole siis lukenut yhtäkään niistä. Ehkä kannattaisi ennen kuin tulet tänne kommentoimaan.
Siis lehti ilmestyy 12x vuodessa? Ja se saa 14000e 12 jutusta? Aika korkea palkkio juttujen määrään nähden. Toki, vaatiihan ne oman vaivansa, eivät itsestään synny. Monet lehtien kolumnistit kirjoittavat juttuja viikottain ja sillä tahdilla toki helposti saa vuodessa saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Stubbin avustaja kirjoittaa ne ruotsiksi, stubbelo laukaisee ne ja sitten ne käännetään suomeksi ja englanniksi.
Te joiden mielestä kymppitonni kolmesta kolumneista vuodessa on normia ette ole olleet missään tekemisissä journalismin kanssa ikinä.
Siis kolmesta kolumnista 14000e? No sitten on ihan sikapalkkio kyllä kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta? Eikös niitä tule 10-12 vuodessa. Ainakin ennen oli aina uudessat BW:ssä ja siitä tuli uusi numero kuukauden välein.
Ne jututhan on ihan puuta heinää höpö-löpöä!
Laadukkaasta tekstistä kannattaa maksaa. Minä kirjoitin eräälle asiakkaalle 18 sivua dokumentaatiota, veloitin 20k€, kuukauden homma.
Ja mammat matkustaa kerran kuukaudessa? Varmaan jonnekin johtoryhmän konferenssiin Genevessä ja Pariisissa?
Olen lukenut kolumneja ja ne ovat hyvin kirjoitettu. Kolummit ovat englanniksi ja suomeksi.