Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitäisi ottaa "ihan tavallinen suomalainen mies" kun itse pidän itseni hyvässä kunnossa ja näytän hyvältä?

Vierailija
21.07.2017 |

Treenaan 4-5krt viikossa ja olenkin hyväkroppainen. Kiinnitän myös huomiota ulkonäkööni ja meikkaan kasvoihini sopivalla tavalla sekä valitsen vaatteeni huolellisesti. Miksi minun pitäisi ottaa se "ihan tavallinen, normaalikroppainen, suomalainen mies", kun olen itse niin paljon parempaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole todennäköisesti tarpeeksi sivistynyt kelvataksesi todellisille äyköille.

Vierailija
2/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa ihan minulta, mutta ei tarvitse ottaa niitä taviksia kun on niitä treenattujakin tarjolla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et vaan valikoi niitä treenattuja, huvä kroppaisia niinkun minä?

Vierailija
4/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää ihan normaaliälyllä varustettu mies. Haluan kuitenkin miehen olevan treenattu ja näyttävän hyvältä. Onneksi vientiä on.

Vierailija
5/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaaminen monta kertaa viikossa antaa ihmisestä tyhjäpäisen vaikutelman. Montako kirjaa ap mahtaa lukea vuodessa?

Vierailija
6/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaaminen monta kertaa viikossa antaa ihmisestä tyhjäpäisen vaikutelman. Montako kirjaa ap mahtaa lukea vuodessa?

Ap on kuule ihan korkeakoulutettu, olen luokanopettaja. Miksi omasta terveydestä huolehtiminen olisi tyhjäpäistä?

Vierailija
7/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää ihan normaaliälyllä varustettu mies. Haluan kuitenkin miehen olevan treenattu ja näyttävän hyvältä. Onneksi vientiä on.

Ai salilla käyminenkö nykyisin riittää erottamaan miehen "tavallisesta suomalaisesta miehestä"? En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.

Vierailija
8/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tuollaisen naisen, joka on myös fiksu ja ei hänen tarvitse tyytyä taviksiin:) tajuaisi vaan itsekin myös sen kuinka kaunis on ja miten miehet pyörivät ympärillä.

Vierailija
9/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran vientiä on, niin tarvetta avautumiselle kuitenkin on? Syystä että?

Vierailija
10/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vastine täällä olleelle ketjulle, jossa mies valitti, kun naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies :)

Vierailija
11/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan myös ja ei minunkaan tarvitse tyytyä ns. Tavan mieheen, mutta en kyllä tekisi siitä tänne aluoitusta, koska myös minulla on vientiä. Kiinnostuneet ovat juuri näitä treenaavia, hyvässä kunnossa sekä fiksuja.

Vierailija
12/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi? Onko joku pakottanut? Vai miksi teit tämän avauksen? Minun ei ole ikinä tarvinnut kysellä muilta, millainen mies minun pitäisi ottaa tai olla ottamatta, eiköhän se ole ihan täysin oma asiani.

Vierailija
13/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta treenattu miehen pitää olla, aivotkin tosin pitää löytyä.

T. Puntti-mimmi

Vierailija
14/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huh* :D

Kuulostat ihmiseltä, joka seurustelee itse itsensä kanssa tai maksimissaa ihmisen, jonka tehtävänä on palvoa sinua. Useimmat eivät jaksa sitä roolia :)

Vierailija
15/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään pakko. Anna mennä vaan kutes tykkäät.

Vierailija
16/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vastine täällä olleelle ketjulle, jossa mies valitti, kun naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies :)

Tiedätkö, kun keskustelupalstalla ideana olisi niin kuin vastata siihen kyseiseen ketjuun. Ei perustaa uutta.

Vierailija
17/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viisi kertaa viikossa kyykkää salilla, niin tietenkään ei tarvitse ottaa tavallista miestä. Mitä niillä nyt tekisi.

Vierailija
18/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja. Enough said. Laatukamaa , tosiaankin.

Vierailija
19/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikille palvelus. Jätä ne ihan tavalliset, normaalikroppaiset, suomalaiset miehet rauhaan.

Vierailija
20/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan.

T. Tavallinen mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi