Miksi mun pitäisi ottaa "ihan tavallinen suomalainen mies" kun itse pidän itseni hyvässä kunnossa ja näytän hyvältä?
Treenaan 4-5krt viikossa ja olenkin hyväkroppainen. Kiinnitän myös huomiota ulkonäkööni ja meikkaan kasvoihini sopivalla tavalla sekä valitsen vaatteeni huolellisesti. Miksi minun pitäisi ottaa se "ihan tavallinen, normaalikroppainen, suomalainen mies", kun olen itse niin paljon parempaa?
Kommentit (31)
Tämä kuulostaa ihan minulta, mutta ei tarvitse ottaa niitä taviksia kun on niitä treenattujakin tarjolla:)
Miks et vaan valikoi niitä treenattuja, huvä kroppaisia niinkun minä?
Vierailija kirjoitti:
Et ole todennäköisesti tarpeeksi sivistynyt kelvataksesi todellisille äyköille.
Mulle riittää ihan normaaliälyllä varustettu mies. Haluan kuitenkin miehen olevan treenattu ja näyttävän hyvältä. Onneksi vientiä on.
Treenaaminen monta kertaa viikossa antaa ihmisestä tyhjäpäisen vaikutelman. Montako kirjaa ap mahtaa lukea vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen monta kertaa viikossa antaa ihmisestä tyhjäpäisen vaikutelman. Montako kirjaa ap mahtaa lukea vuodessa?
Ap on kuule ihan korkeakoulutettu, olen luokanopettaja. Miksi omasta terveydestä huolehtiminen olisi tyhjäpäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää ihan normaaliälyllä varustettu mies. Haluan kuitenkin miehen olevan treenattu ja näyttävän hyvältä. Onneksi vientiä on.
Ai salilla käyminenkö nykyisin riittää erottamaan miehen "tavallisesta suomalaisesta miehestä"? En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.
Tunnen yhden tuollaisen naisen, joka on myös fiksu ja ei hänen tarvitse tyytyä taviksiin:) tajuaisi vaan itsekin myös sen kuinka kaunis on ja miten miehet pyörivät ympärillä.
Jos kerran vientiä on, niin tarvetta avautumiselle kuitenkin on? Syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vastine täällä olleelle ketjulle, jossa mies valitti, kun naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies :)
Itse treenaan myös ja ei minunkaan tarvitse tyytyä ns. Tavan mieheen, mutta en kyllä tekisi siitä tänne aluoitusta, koska myös minulla on vientiä. Kiinnostuneet ovat juuri näitä treenaavia, hyvässä kunnossa sekä fiksuja.
No miksi? Onko joku pakottanut? Vai miksi teit tämän avauksen? Minun ei ole ikinä tarvinnut kysellä muilta, millainen mies minun pitäisi ottaa tai olla ottamatta, eiköhän se ole ihan täysin oma asiani.
Totta treenattu miehen pitää olla, aivotkin tosin pitää löytyä.
T. Puntti-mimmi
*huh* :D
Kuulostat ihmiseltä, joka seurustelee itse itsensä kanssa tai maksimissaa ihmisen, jonka tehtävänä on palvoa sinua. Useimmat eivät jaksa sitä roolia :)
Ei mikään pakko. Anna mennä vaan kutes tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vastine täällä olleelle ketjulle, jossa mies valitti, kun naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies :)
Tiedätkö, kun keskustelupalstalla ideana olisi niin kuin vastata siihen kyseiseen ketjuun. Ei perustaa uutta.
Jos viisi kertaa viikossa kyykkää salilla, niin tietenkään ei tarvitse ottaa tavallista miestä. Mitä niillä nyt tekisi.
Luokanopettaja. Enough said. Laatukamaa , tosiaankin.
Tee kaikille palvelus. Jätä ne ihan tavalliset, normaalikroppaiset, suomalaiset miehet rauhaan.