Miksi mun pitäisi ottaa "ihan tavallinen suomalainen mies" kun itse pidän itseni hyvässä kunnossa ja näytän hyvältä?
Treenaan 4-5krt viikossa ja olenkin hyväkroppainen. Kiinnitän myös huomiota ulkonäkööni ja meikkaan kasvoihini sopivalla tavalla sekä valitsen vaatteeni huolellisesti. Miksi minun pitäisi ottaa se "ihan tavallinen, normaalikroppainen, suomalainen mies", kun olen itse niin paljon parempaa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole todennäköisesti tarpeeksi sivistynyt kelvataksesi todellisille äyköille.
Mulle riittää ihan normaaliälyllä varustettu mies. Haluan kuitenkin miehen olevan treenattu ja näyttävän hyvältä. Onneksi vientiä on.
Kelpaat siis panoksi. Lucky you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen monta kertaa viikossa antaa ihmisestä tyhjäpäisen vaikutelman. Montako kirjaa ap mahtaa lukea vuodessa?
Ap on kuule ihan korkeakoulutettu, olen luokanopettaja. Miksi omasta terveydestä huolehtiminen olisi tyhjäpäistä?
Ai nyt se on terveydestä huolehtimista?
Ei sinua liika älyllinen rehellisyys ainakaan tule hidastamaan kumppaninvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää ihan normaaliälyllä varustettu mies. Haluan kuitenkin miehen olevan treenattu ja näyttävän hyvältä. Onneksi vientiä on.
Niin, sulle kelpaa. Mutta sä et kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen monta kertaa viikossa antaa ihmisestä tyhjäpäisen vaikutelman. Montako kirjaa ap mahtaa lukea vuodessa?
Ap on kuule ihan korkeakoulutettu, olen luokanopettaja. Miksi omasta terveydestä huolehtiminen olisi tyhjäpäistä?
Luokanopettaja. Siinä on jo riittävä syy kiertää sut kaukaa. Aikoinaan seurustelin opettajan kanssa ja silloin totesin että heillä on oma, hyvin erikoinen ajattelutapa. Tiedetään paljon ja kuvitellaan että se tieto riittää tekemään opettajasta ylivertaisen muihin tavan tallaajiin nähden. Ei kiitos enää ikinä opettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan 4-5krt viikossa ja olenkin hyväkroppainen. Kiinnitän myös huomiota ulkonäkööni ja meikkaan kasvoihini sopivalla tavalla sekä valitsen vaatteeni huolellisesti. Miksi minun pitäisi ottaa se "ihan tavallinen, normaalikroppainen, suomalainen mies", kun olen itse niin paljon parempaa?
Mitä pitempää ja vakaampaa parisuhdetta etsii sitä vähemmän nuo ulkonäköseikat painaa - tai auttaa, minkä treenaava luokanopesinkku on tainnutkin jo havaita. Kummallisia nämä keskustelut, pitääkö tyytyä. Ei tarvitse tyytyä, ottaa itsellensä sopivimman mahdollisen, sellaisen jonka kanssa voi olla onnellinen. Niin minä tein, ja olen erittäin tyytyväinen elämänkumppaniini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaat siis panoksi. Lucky you.
En ole Ap mutta samassa tilanteessa ja treenattu enkä olenikinä panoja harrastanut, vaan aika suhteessa.
Mukavaa, että löydät kaltaistasi seuraa.
Eli kyykkäävä luokanopettaja on jumalan lahja miehille ja alfanaaras, jolle jopa Jennifer Lopez ja Halle Berry ovat kateellisia? Juujuu. Miettikääpä jos kyykkäävä autokauppias kehuskelisi samalla tavalla? Vieläkö riittäisi hurraa-huutoja?
Ei ole pakko ottaa. Uskon että lähimmästä vokista löytyy arvollesi paremmin sopivaa seuraa :)
Jokainen ottaa sen minkä saa. Mä sain ihanan miehen, huumorintajuisen ja fiksun miehen. Sattumalta pitää myös urheilusta erittäin paljon, vaikkei se itselleni prioriteetti olekaan. Tärkeintä on että viihtyy yhdessä.
Minäkin treenaan ja olen korkeasti koulutettu ja ihan nätti kasvoiltanikin sekä hauskaa seuraa. Mutta vientiä ei ole.
Vienti voi siis johtua jostain muustakin kuin vain treenaamisesta tai älystä.