Häpesin suomalaisia etelän lomakohteessa!
Olivat ylipainoisia, punakoita, huonosti pukeutuneita ja eivät osanneet kieliä. Kaikki muut turistit naureskeli suomalaisille.
Eilen tultiin kotiin ja vieläkin hävettää olla suomalainen.
Kommentit (43)
Noloja ne ulkomaalaiset turistit jos suomalaisille nauroivat. Sivistynyttä ja hienoa nauraa ulkonäölle, pukeutumiselle ja kielitaidottomuudelle?
Vaikka en usko minäkään aloituksen todenmukaisuuteen.
Muuten siitä suomalaisten aksentilla englannin puhumisesta: miksi on hirveää ja noloa jos puheesta kuulee että suomalainen se siinä englantia vääntää, yhtälailla valtaosa muunmaalaisista antaa sen oman aksentin kuulua englannissaan eikä se ole kenellekään ongelma?
Hienoa että edes puhuu tai ainakin yrittää.
Ihqu ja roodos. Joopa joo. Hyvin sovit halpaan massaturismikohteeseen.
Aivan ihana provo! Olen nimittäin menossa Rodokselle kolmen aikuisen lapseni kanssa. Ovat eka kertaa, mutta itsellä jo jotain 15 kerta. Suomi - baarin punakat suomalaiset ovat matkan suola!
Moikkaillaan. Jutellaan. Kuunnellaan karseaa karaokea tummassa yössä. Opa, opa!
Itsellä on korkea koulutus ja puhun montaa kieltä, mutta mitä niillä Rodoksen kanssa on tekemistä?
Koneen laskeutuessa taputan aina kolme sotilaallista kiitokseksi lentoliikenteen huolellisuudelle! Aina. Ja lapsenikin saavat luvan taputtaa kun minä maksan!
Heips kaikki punakat paksut suomalaiset! Täältä tullaan! Karaokelaite päälle!
Jaa me oltiin kaupunkimatkalla ja kaikki suomalaiset kyllä aivan normaaleja ihmisiä. :D
Ap:na häpeäisin vain ja ainoastaan itseäni.
Huono itsetunto ap:lla. Minä olen matkustellut todella paljon, ja kyllä ne suomalaiset on aivan tavallisia matkustajia muiden joukossa ei tosiaankaan tuollaisia mitä ap aloituksessaan väitti. Hyvännäköisiä, freesejä ja ilosen näköisiä ihmisiä ovat suomalaiset.
Hyvä 27 :) Sulla on oikea asenne! Elämästä pitää nauttia.
Rodos..siellähän pärjää suomenkielellä. Ja jos ihan verrataan kreikkalaisen ja suomalaisen englanninpuhetta, niin samaa rallienglantia puhutaan. Kunhan tullaan vaan molemmat ymmärretyksi. Hyvä Cat, 27, vietä hauska loma lastesi kanssa! Mä tule perässä vasta syyskuussa, älkää laulako niitä karaokelevyjä ihan puhki!
Kannattaa lopettaa pakettimatkoilla käyminen Alanyassa, Kreetalla ja Teneriffalla. Deturin kyydissä sinne matkaavat juuri nämä kananpersetukkaiset vyölaukkuja mahan päällä kantavat kaljan lipittäjät.
31; milloin syyskuussa menet? On yleensä hienot ilmat silloin vielä. Mekin nimittäin mennään vasta syyskuun viimeisellä viikolla! Opa! Opa!
Niin ja hyvää matkaa tietty!! Toivoo Cat
Ja eikun vyölaukut heilumaan ja " Aikuinen naaaiiinen mää oloon.."📣🎶🎵🎤
Oletko ap koskaan käynyt kaupunkimatkoilla? Ja tosiaan siis omatoimimatkoilla? Suosittelen lämpimästi vaihtamaan etelän pakettimatkat niihin!
Ei siellä oo kellekään muulle naurettu ku ap:lle! Suomalaiset on kaikista sivistyneimpiä ainakin kaupunkimatkoilla ja varakkaita, siistin näköisiä sekä erittäin kielitaitoisia. Aivan omaa maailmaa monien muiden turistien keskellä.
Jep. Suomalaiset ja britit on pahimpia. Ylipainoisia, palaneita ja kännissä.
Minkäs sitä geeneilleen tekee, ettei rusketu. Lämpö on ihanaa, mutta uv-säteily jopa vaarallista vaaleaihoisille. Suomalaisten kielitaito on huippuluokkaa ja niin ne muutkin tuntee aksentistaan.
Kaupunkimatkat ovat erilaisia. Mitä milloinkin haluaa. Vähän vaativampia ovat kaupunkimatkat rytmiikaltaan eli jos ihan lomalla haluaa olla, mikään ei voita valmista etelänmatkaa. Olen itse saanut nyt tarpeekseni omatoimimatkoista. Joku saa järjestää nyt!
Nimimerkki kiinalaiseen junaan turistioppaan kiinalla lippua ostanut. Puuh!!! Xie Xie, ei enää!
Vierailija kirjoitti:
Olivat ylipainoisia, punakoita, huonosti pukeutuneita ja eivät osanneet kieliä. Kaikki muut turistit naureskeli suomalaisille.
Eilen tultiin kotiin ja vieläkin hävettää olla suomalainen.
Matkusta ensi kerralla brittituristien suosimaan kohteeseen. Varmasti viihdyt näiden sivistyneiden gentlemannien keskellä.
Suomalaiset ovat kyllä yksi maailman kielitaitoisimmasta kansakunnista.
Mutta eiväthän tilastot mitään idiootille merkitse.
Totta kai siellä englantilainen osaa englantia, mutta puolalainen ei välttämättä osaa yhtään toisin kuin suomalainen nyt käytännössä aina.