Loukkaavinta mitä teille on ikinä sanottu tai tehty?
Kommentit (6)
Sairastan masennusta ja en juurikaan tee mitään tai hirveästi poistu kotoa. En käy myöskään töissä tai opiskele eli tosiaan olen lähinnä kotona ja en omaa elämää. Tilanne hävettää ihan hirveästi ja tuntuu muutenkin pahalta.
Yks sukulainen jatkuvasti piikittelee kaikesta ja kerran loukkasi mua mun mielestä pahasti kun sanoi suoraan että "onneksi tunnen tuollaisen toivottoman tapauksen niin tunnen eläväni paremmin ja mulla sentään on elämä"
Jotenkin vihlasi sisältä kun ei sillä nyt niin hieno elämä itsellään ole. Arkisin se käy töissä ja töiden jälkeen tuijottaa lähinnä tv:tä kotonansa ja viikonloppusin vetää lärvit räkälässä.
Exän kanssa saatiin aikoinaan eka yhteinen lapsi. Imetys ei onnistunut, mutta pumppasin vauvalle kaiken maidon. Exälle tämä ei kelvannut vaan uhkasi viedä vauvan veljensä vaimolle imetettäväksi, koska mä en siihen pystynyt. Oli aika helvetin loukkaavaa.
Työkkärin henkilö sanoi minua syrjäytyneeksi ja päihdeongelmaiseksi...
Eräs miehestäni kovin mustasukkainen nainen tuomittiin törkeästä kunnianloukkauksesta sekä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä. Tämän hän teki Facebookin julkisissa päivityksissä. Edes se, että hän kävi ennalta arvaamatta minuun käsiksi, ei tuntunut niin pahalle kuin julkinen nöyryyttäminen, mikä pohjautui täysin keksittyihin asioihin ja osin salaisiksi merkittyjen käräjäoikeuden asiakirjojen tietoihin (koskien esim. terveydentilaani). Nettiherjat aiheuttivat niin voimakasta paheksuntaa, että täysin vieraat ihmiset uhkasivat minua viesteillä. Vieläkään minulle ei ole selvinnyt, mitä ko. nainen haluaa, koska en ole ikinä edes jutellut hänen kanssaan tai ottanut häneen yhteyttä. On kuulemma päättänyt tuhota minut, kun ei kestä jo monta vuotta kestänyttä avioliittoa mieheni kanssa. Koomisinta tässä on se, ettei miehelläni ja tällä naisella ole koskaan ollut mitään vispilänkauppaa.
Tulipa paha mieli. Ei olisi pitänyt avata tätä ketjua.
Pahinta on sellaiset sanomiset, mitkä koskevat asioita jotka kyllä tiedostan. Esimerkiksi ulkonäköön liittyen. Tai ongelmiin lapsuudessa. Joillain on hauska tapa huomauttaa, kommentoida ja muistuttaa jotta samalla voivat minut lannistaa mutta korostaa omaa paremmuuttaan samalla.
Ystävä johon olen luottanut ja jota arvostin on alkanut äkkiä perumaan tapaamisia ja torjumaan minut eikä ole selittänyt miksi, feidannut vain pois elämästään. Tämä on ollut loukkaavinta. Paljon loukkaavampaa kuin jotkut pystyyn haukkumiset.