Käräytänkö munankuvia/ehdotuksia lähettelevän miehen ja miten?
Moi,
Olen kirjoittanut aiheesta joskus ennenkin, pari vuotta takaperin muistaakseni. Eli tässä tilanne noin suurinpiirtein tiivistettynä: Asun eräässä suurehkossa kaupungissa, olen muuttanut tänne jo noin 25 vuotta takaperin. Minulla on mies ja pari teini-ikäistä lasta, lapset harrastavat eräässä urheiluseurassa aika aktiivisesti eri joukkuelajeja. Vuosia sitten joukkueen vanhempien palaverissa tapasin sattumalta erään koulukaverini (mies), jonka kanssa minulla oli jotain "teinisutinaa" n 30 vuotta sitten.
Olimme seuran kautta samalla postituslistalla sun muuta ja näimme ohimennen harkoissa, talkoissa yms. Mies alkoi laittaa hlökohtaiseen spostiini munansa kuvia, siis siten, että kuva otettu kotisohvalla, housut nilkoissa ja muna tököttää siinä. En vastannut viesteihin mitään. Olisin varmaan muuten vastannut jotain negatiivista, mutta annoin asian olla, sillä jouduin olemaan ko tyypin kanssa tekemisissä tuon lapsen harrastuksen kautta. Homma onneksi loppui, mutta on alkanut taas uudelleen, vuosien jälkeen.
Nyt olen säilyttänyt uusimman kuvan, jossa ukko ajaa autolla muna pystyssä. Mitä teen? Laitanko kuvan miehen vaimolle?
Laita vaan ja sano että jos ukkos ei lopeta tätä paskapostia, siitä tulee rikosasia.