Naapurissa rouva, en kestä enää! Mitä tässä tilanteessa tulee tehdä?
Naapurin sinkkumies sai naisen noin 2 kuukautta sitten. Silloin loppui tästä talosta rauha. Huuto kuuluu lähes 24/7, toisinaan saattaa olla jopa ihan 30 minuutin pätkä kun rouva ei huuda. Noin muuten ei mitään toivoa hiljaisuudesta, ei yöllä eikä päivällä. Nukkumisesta ei tule yhtään mitään, vanhassa talossa äänet kuuluvat erinomaisesti, ihan kuin muija huutaisi vieressä. Korvatulpista huolimatta taustalle jää raivostuttavaa huminaa. Viime yönä laitoin kuulokkeista musiikkia, mutta senkin volyymia sai nostaa melko kovalle ennen kuin peitti naisen voihkeen, eli kova ääni silti. Yössä saan vain vähän katkonaista unta. Viime viikonloppuna kävin kaverin luona nukkumassa kunnon yöunet, mutta enpä sinnekään voi muuttaa kokoaikaisesti. Teen henkisesti kuormittavaa työtä ja kun kotonakaan en saa rauhaa, olen ihan loppu. En jaksa töissä, olen kireällä tuulella, hermostun helposti. Töiden jälkeen olen puhki, haluaisin vain levätä kotona, mutta seurana on aina naisen huuto jota saa peitellä musiikilla ja korvatulpilla. Olisi ihan kiva olla hiljaisuudessa välillä.
En kestä tätä tilannetta, haluan nukkua. Mitä minä voin tehdä?
Kommentit (8)
1 jatkaa. Olen kiinnostunut sen rouvan miehestä, haluan olla seuraava voihkija. Toisin miehen kotiini, joten ei olisi minusta haittaa sinulle ap. Hoida osuutesi.
Suoraan sanoen kysymys, mitä voit tehdä on turha, kysy sen sijaan, mitä ei kannata tehdä. Väärillä valinnoilla saatat pahentaa taloyhtiösi rouviintumista.
Älä siis ainakaan hanki kukkahattua. Jos kukkahattukiellon saat ujutettua esim. taloyhtiön järjestyssääntöihin, vältytte tietyntyyppisiltä ongelmilta.
Mikä sun henkisesti kuormittava työ on?
Öh. ..Oliko tää ensin vai vauva talossa? Älkää viittikö.
Joo , mä olen kanssa yleensä huumorin suhteen kaikkiruokainen, mutta tää on nyt vähän jankkausta jo. Ei enää pliis.
Iske se rouva itselles, sinä et saa sitä voihkimaan. Hiljaisuus taattu.