Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on mulle tonneja velkaa, suunnittelee silti kallista ulkomaanmatkaa.. Mitä teen?

Vierailija
20.07.2017 |

Miehellä ei ole luottotietoja, hän sössi asiansa ja idioottina riensin apuun ja lainasin hänelle omat säästöni; tonnikaupalla rahaa. Takaisinmaksun piti alkaa välittömästi, mutta nyt yli puolen vuoden jälkeen mies on saanut aikaiseksi maksaa mulle 200 euroa.

Tästä velasta huolimatta hän suunnittelee jatkuvasti itselleen kaikkea hintavaa kivaa. Äsken höpötti kaverilleen, miten "pitäisi" tehdä joku ulkomaanmatka, syksyllä voisi kuulemma lähteä Balille kaveriporukalla. Tollaiseen matkaan miehellä nyt tuskin olisi edes varaa, mutta mun mielestä ei vaan ole reilua, että mies matkustelee yhtään mihinkään niin kauan, kuin mä en pysty tekemään elämässäni mitään suunnitelmia koska elän kädestä suuhun.

Jouluna on saamassa yli tonnin verran veronpalautuksia, velan maksu ei tullut mieleen siinäkään vaan alkoi vaan suunnitella kunnon reissua kavereiden kanssa.

Kaikkien muiden velkojen kohdalla hän on aina ollut sitä mieltä, ettei kuulu ostaa mitään itselle niin pitkään kuin on velkaa johonkin suuntaan. Nyt yhtäkkiä velka unohtuu koko ajan, aina kun kysyn asiasta mies selittää kuinka ahdistuneeksi tämä velka hänet tekee. Kun kerron siitä, miten ahdistunut ja toivoton olen itse tämän asian kanssa, mies alkaa riidellä kanssani ns. Ihan kaikesta. Siis valittaa vaan ihan satunnaisesta asiasta, jolla saa riidan aiheen siirrettyä muualle ja minut sättimisen kohteeksi.

Mitä mä teen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jätkä. Kohtelee sinua törkeästi. Älä enää ikinä lainaa sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla