Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään Tramp pysyy vallassa?

Vierailija
20.07.2017 |

Entäs Makroon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä-tutkinta etenee koko ajan, ja mikä julkisuuteen tihkuu, ei näytä hyvältä.

-18 vaalit ratkaisevat paljon. Jos Demokraatit voittavat, se voi olla siinä.

Twiiteistä saa kuvan, että Trump ei ole ihan kunnossa. Hän on vanha ihminen, voi olla, että terveyssyistä omatkin siirtävät syrjään. Nythän maata hallitaan virkamiesvoimin, kun Trump ei

saa poliittisia nimityksiä tehtyä.

Tässä jälleen yli-intellektuellin viisauksia totuutena toitotettuna joiden lähteenä tieto ja viisaus on ammennettu yleltä, hesarilta ja muilta ainoastaan valheita ja propagandaa syytäviltä, itseään "luotettaviksi medioiksi" kutsuvista lähteistä.

Trumpin venäjä syytöksiä sataa päivittäin Euroopan uutisissa niin ettei myötähäpeälle löydy sijaa, mutta missä ovat ne luotettavat todisteet syytöksille? niitä haluisimme jo pikkuhiljaa nähdä.

Lukekaa nyt ihmiset näitä uutisia Usalaisista oikeasti luotettavista medioista, älkääkä tehkö itsestänne idiootteja uskomalla Suomalaisia mädätysmedioita, jotka kopioivat valheensa Usalaisista valhemedioista kuten cnn:ltä ja Washington postilta, ainoana tarkoituksenaan propagandan levittäminen ja kansan kusettaminen.

Tuon kylläkin kirjoitti Usassa asuva ihminen, joka nimenomaan seuraa paikallisia lähteitä. Ja nimenomaan tietää suoraan asianosaisilta, että virkamiesvoimin mennään, koska tuhansista nimityksistä on tehty vain ihan pieni pintaraapaisu.

Tiedot Venäjä-tutkinnan etenemisestä on julkista tietoa, se on Senaatin johtama tutkinta. Samoin kuulusteluista osa on ihan julkisia, ja niitä voi ihan itse mennä seuraamaan. Itse olen radiosta suoraan kuunnellut, ei tarvitse median vääristelyjä syyttää.

Lisäksi kun Trump jr on ihan itse julkaissut kirjeenvaihtoa tapaamisesta, missä oli Venäjän agentti paikalla, niin mikä todiste oikeasti puuttuu?

Ja nyt juuri Trump on poistanut CIA:n tukea Assadia vastaan taistelevilta joukoilta, mikä on nimenomaan Venäjän tahto, samoin Trump on puhunut pakotteiden poistamisesta. Venäjä on hyökännyt Ukrainaan ja sotii siellä edelleen. Saa olla hyvin tyhmä suomalainen, ettei ymmärrä, että Venäjän taskussa oleva Usan presidentti on Suomelle vakava uhka.

Sairaan kirjoituksesi jälkeen, varsinkin harhaisen kuvitelmasi Putinin olevan myös Yhdysvaltojen vallanpitäjä, olen lähimmäisenäsi erittäin huolestunut terveydentilastasi.

Vierailija
22/26 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes putin toisin päättää.

Vierailija
24/26 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump pysyy vallassa kaksi vaalikautta, Marconin ura jää yhden kauden pituiseksi, koska ranskalaiset huomaavat menneensä ojasta allikkoon äänestäessään Sarkoxyn ja Hollanden politiikkaa vastaan.

Vierailija
25/26 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt Trumpusta?

Vierailija
26/26 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin onnellinen, ettei tarvitse imelää teeskentelijä-marionetti Hillary Clintonia katsella. Ainoa aito asia hänessä...en keksi.

Tässäpä lista clintonin lähipiiristä, jotka ovat kuolleet enemmin tai vähemmin väkivaltaisesti muututtuaan vaarallisiksi clinttoneille.

Viimeisimpänä löytyi Klaus Ebertwein murhattuna Haitissa, hänen piti todistaa clinttoneita vastaan clinttoneiden talousikoksista ensi viikolla.

Miksihän "loistava ja luotettava" Suomalainen media vaikenee koko listasta ja siinä paljastetuista epämääräisistä murhista?

http://govtslaves.info/comprehensive-clinton-body-count-list/

Tuo olisi eilen pitänyt antaa Trumpulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä