Muita, joiden kainalot haisevat 24/7 hieltä?
Oletteko jotenkin päässeet tästä ongelmasta eroon? Pesu auttaa ehkä tunnin.
Kommentit (16)
Pesu palasaippualla ja antiperspiranttia. Pelkkä suihkuvaahto ei vie hajua. Kainalokarvojen poisto myös. Eipä haise enää.
Sheivattu on kainalot, ei haise enää ☺
Millaista on 24/7-hiki? Eli 3 3/7?
Kainalokarvojen ajelu joka päivä auttaa. Pesen kainalot LV:llä ja käytän ACO:n deodoranttia, joskus myös LV:n antiperspiranttia. Ne on laitettava heti suihkun jälkeen. Ihoni on erittäin herkkä, ja riittävän mutta hellän deodorantin löytäminen kesti vuosia. ACO on paras minulle. LV:n antiperspiranttia voin käyttää silloin tällöin.
Jos oikein pahaksi äityy, eikä pesu tunnu auttavan, desinfioin kainalot käsidesillä tai haavojenpuhdistusaineella.
Pyyhi pesun jälkeen alkoholilla ja laita sitten antiperspiranttia.
Vierailija kirjoitti:
Wähänx oot noGGeLa
Mun on pakko hinkata kainalot saippualla ja pesusienellä. Pesun ja kuivauksen jälkeen antiperspirantti. Pelkkä saippuapesu ei auta. Karvat siistin joka toinen päivä.
Oletko kokeillut apteekin dödöjä? Itsellä auttoi bats
Mulla parhaiten auttaa tämä toimintatapa: Aamusuihkussa kainaloiden pesu vartalokuorinta-aineella (sellaisella jossa on karkeita murusia joukossa), suihkun jälkeen käsidesiä kainaloihin ja perään joku antiperspirantti. Kainalokarvat tietenkin ajeltuina koko ajan. Muuten haisee hielle, vaikka kävisi suihkussa kaksi kertaa päivässä.
Kainaloiden sokerointi, ajelu jättää sängen joka edelleen haisee (y)
Kantsii varmaan laihduttaa. Läskit nyt haisee hieltä aina, yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wähänx oot noGGeLa
Se on odottamaton ja outo juttu, siksi juuri hyvä. Hyvä huumori on odottamatonta ja yllättävää, mutta silti siinä piilee jokin juoni.
Menen pesämään hampit, kainalot (!) ja naaman. Sitten krooh pyyh krooh pyyh....
Kiitos peppuystävälleni Hamsukalle tästä päivästä. <3
Kauniita unia! <3
-pyype
Pesin etu- ja takapyllyn kainaloiden sijaan, vaikka kainalotkin olisivat kaivanneet pesua.... :D Nyt tutimaan!
Mene sinäkin karvainen ystäväni sänkyyn tutimaan. <3
Jutellaan huomenna. :)
HIEN KUULUU HAISTA, KOSKA SE ON SUOMALAISTA!