Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit? Oharit ja välttely

Vierailija
20.07.2017 |

Eli, oli sovittu meno erään ihmisen kanssa mutta teki oharit. Ei saapunut paikalle eikä ottanut enää yhteyttä. Törmättiin jokunen päivä sitten ja puheli kuin mitään ei olisi tapahtunut, tunnelma oli kuitenkin hyvin vaivautunut.

Kyseessä siis ihminen jonka olen tuntenut koko ikäni. Mulla on tapana selvittää asiat ja mietinkin laittaisinko viestiä vai annanko olla. En voi tietenkään olla ihan varma mutta olen vähän ymmärtänyt että ko ihmisellä on jotain hampaankolossa minua vastaan, puhuu ilmeisen mielellään minusta (perheestäni) ei niin hyvään sävyyn.

Mitä tekisit? Itse itseni tuntien tiedän että minun on vaikea päästä tälläisistä yli jos asia ei selviä mutta toisaalta, ihminen ei ole minulle tärkeä.

Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse kysynyt häneltä tuolloin suoraan?

Vierailija
2/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olleet kahden, siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä kerta on pitkäaikainen ystävä, niin kysyisin kyllä suoraan.

Mulla on kyllä kavereita, jotka on niin pöpipäitä, että saattaisivat unohtaa tapaamisen, jos en heitä muistuttaisi. Toki sun tilanteessa ei ilmeisesti vaivautunut edes viestiin vastaamaan.

Vierailija
4/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on sukulainen, ei ystävä.

Että mua ärsyttää tälläiset tilanteet. Jos on jotain niin miksei voi sanoa suoraan vaan jätetään toisen mietittäväksi mistä on nyt mahtanut suuttua.

Mä en oikeasti ymmärrä miten munattomia ihmiset osaa olla. Kovasti on mielipiteitä ja vakaumuksia mutta kun ko ihminen tulee paikalle, ne häviääkin tuhkana tuuleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi