Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

0521221225 numero soitti

Tre kuski
20.07.2017 |

Kyseessä huijari, soitti ja sanoi että autollani ajettu järkyttävää ylinopeutta taajama-alueella ja tästä kuulemma tulisi melkein tuhannen euron sakko. Väitti olevansa vakuutusyhtiöni edustaja.. ja kyselin että milloin ja missä ja mikä yhtiö niin ei vastannut vaan jatkoi paskan puhumista.. ja että sakko tulee postissa. Kaikista huvittavintahan tässä on se etten edes omista autoa !! Nimekseen sanoi että olisi muka joku tommi miettinen0521221225

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää puhelu tuli varmaankin sen pilapuhelusovelluksen kautta

Vierailija
2/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta numerosta soitettiin tänään. Nyt asialla oli taloyhtiön isännöijä, joka väitti, että naapurini ovat valittaneet häiriöstä. Lopetin puhelun lyhyeen, koska ymmärsin (erittelemättömistä seikoista), että kyseessä on pilailu tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä sama soittaja valitti että varastin tämän henkilön Wifii ja kuulemma latailin hullun lailla laittomasti elokuvia ja sarjoja? Kysyessäni missä tämä henkilö asuu, hän vältteli kysymystä ja valitti että lopetta tämä lapsellinen teko, sekä tämä Suomi menee minun kaltaisten ihmisten takia pilalle... :)

Vierailija
4/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitettiin että olen tilannut jostain nettikaupasta 350€ jotain! Lopetin lyhyeen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi