Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poistui ketju, jossa pyysin selitystä miesten ulkonäön haukkumiselle, mutta ei ketju, jossa miehiä haukutaan harhaisiksi läskikaljuiksi?

Vierailija
20.07.2017 |

Onko asiallista haukkua toisten ulkonäköä, mutta perustelujen pyytäminen tuolle haukkumiselle on asiatonta? Vai poistuvatko nämä ketjut sittenkin vain ilmiantojen perusteella, ja palstanaiset eivät osanneet perustella tuota solvaamista, joten poistivat ketjun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ketjun ja sielä oli perustelut. Älä valehtele.

Vierailija
2/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesihän aiemmin oli, että miksi naisia korpeaa niin paljon keski-ikäisten miesten tyytyväisyys ulkonäköönsä. Ei minua korpea, hieno homma vaan että ovat itsevarmoja ja tyytyväisiä itseensä. Oletkos se katkera kaljamahainen kalju kun menee niin tunteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksesihän aiemmin oli, että miksi naisia korpeaa niin paljon keski-ikäisten miesten tyytyväisyys ulkonäköönsä. Ei minua korpea, hieno homma vaan että ovat itsevarmoja ja tyytyväisiä itseensä. Oletkos se katkera kaljamahainen kalju kun menee niin tunteisiin?

Kuitenkin yli 200 ylänuolta on ketjussa, jossa mainittu asia korpeaa naisia. Älä viitsi mennä henkilökohtaisuuksiin, se on hiekkalaatikkoargumentointia.

Vierailija
4/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Miehet pitäköön mielipiteensä naisista ominaan, vain hyvät asiat saa sanoa.

Vierailija
5/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen on helppoa. Analysointi vaatii ajattelua.

Taidat olettaa liikoja av-mammoista.

Vierailija
6/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin ketjun ja sielä oli perustelut. Älä valehtele.

Helppo se on nyt väittää noin, kun ensin olet hysteerisenä ketjua ilmiantanut ja saanut sen poistumaan. :D

Vierailija
7/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavaa, että poistot on tapa pitää yllä keskustelua tyylillä hullun jännityksen ylläpitäminen käy miten... Vastaan huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan