Eih. Eksä kutsuu nyksää samalla lempinimellä kuin minua. Argh.
Facesta kävi ilmi, oli laittanut sinne jonkun ihqutuspostauksen nyksästään, ja siinä postauksessa käyttää hänestä samaa lempinimiä kuin minusta aikoinaan. Ei etunimestä väännettyä. Eikä siis mitään kulta tai hanipupu -tyyppistä vaan erikoisempaa, jota en usko kenenkään muun käyttävän naisestaan (en halua paljastaa mikä ettei ihan henkilöitä voisi tunnistaa, mutta tyyliin "mangusti". Noloa! Kommentoinko postaukseen, että "hei vähän siistiä, muistan kun kutsuit muakin aina silloin ennen magustiksi"?
Kommentit (14)
Mieti, miltä siitä nykyisestä tuntuisi, jos hän tietäisi, että hänen miehensä kutsuu häntä exälleen antamallaan lempinimellä.
Kommentoi! Ja kerro mitä vastaa :D
No onhan tuo nyt omituista, mutta mitä välität. Unohda koko mies.
Kurjempaa toi on sille nyxälle! :/ x) Hmm ja vähän kyllä mielikuvituksen puutetta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoi! Ja kerro mitä vastaa :D
Tätä suosittelen. Silloin ap paljastaa itsensä täydellisesti ja vielä todennäköisesti naamansa kera.
Kutsuu kaikkia tyttiksiään samalla nimellä. Helppoa, ei tule noloja niomimokia. Ja jokainen kokee olevansa erityinen, erityisen lempinimensä tähden.
Argh on minusta kummallinen lempinimi.
Kyllä mä kommentoisin ;) Tosi nolo äijä.
Let it be. Ystäväni meni naimisiin ja sulho esitti koskettavan oman runonsa rakkaalleen.
Puolisen vuotta myöhemmin selvisi, että oli saman runon esittänyt exälleen häissä.
Olin suunnitellut matkaa monivuotisen seurustelukumppanin kanssa ja viikko ennen matkaa selvisi miehellä olevan toinen nainen. Menivätkin matkalle yhdessä.
Sain sentään oman osuuteni rahoista takaisin. Mies itki myöhemmin minulle ja olisi halunnut selvittää asiat. Otin hyvin kylmän linjan ja en tavannut. Elää edelleen tuon naisen kanssa ja viina virtaa molemmilla.
tykkää päivityksestä. MUtta kuinka vajaa pitää olla että päivittää rakkaus juttuja facee tai laittaa "parisuhteessa" päivityksen. Ok ymmärsin tuon 15v. Ne on kai ne samat idootit jotka lapsistaan kuvia lisää
Ollaan siis kaikki osapuolet yli nelikymppisiä ja koulutettuja, ei mitään teinejä. Siksi mielestäni on aika noloa. Ap.
Aivan turha aloitus