Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon talousoppi: "Mä en itekään tiedä miks mä tän ostin"

Vierailija
20.07.2017 |

Tuo on tyhmin kuulemani lause sen jälkeen, kun postilaatikosta kolahti täytenä yllätyksenä hänen pikavippinsä perintäkirje. Siis nainen joka ottaa pikavippejä. Elää kanssani samassa taloudessa. Kertomatta siitä minulle joka maksan yhtiövastikkeen, sähkön ja veden hänenkin puolestaan. Taidanpa illalla kysyä "Tiedätkö mikä tuo tuossa on" ja näyttää ovea. Ei se rakkauskaan ihan kaikkea sentään kestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö avovaimosi maksa mitään talouden kuluja? Eikö hänellä ole tuloja? Kai hänellä on varaa maksaa vippinsä pois, ei kai hän oleta, että sinä maksat sen?

Vierailija
2/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö avovaimosi maksa mitään talouden kuluja? Eikö hänellä ole tuloja? Kai hänellä on varaa maksaa vippinsä pois, ei kai hän oleta, että sinä maksat sen?

Käy hän joskus kaupassa. Vippien maksuista ei ole keskusteltu, enhän ole tiennyt niitä olevankaan ennen kuin vahingossa huomasin. Mietin vain mitä muuta on jäänyt huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Se tulee muuten tuhoamaan sun taloutes.

Vierailija
4/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee niitä naisia joilta löytyy kohta muutakin menneisyyttä mistä et tiennyt. Kokemuksen syvällä rintaäänellä olen todennut, että jos naisen elämäntyylistä puuttuu maanläheinen toimeliaisuus ja oma-aloitteinen silmiin katsominen, historiassa on sanomista sataprosenttisen varmasti.

Vierailija
5/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee muikkelin kanssa maksusuunnitelma, miten hoitaa velkansa. Jotkut opettelee asiat kantapään kautta.

Vierailija
6/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan oli toisaalla ketju "Kertokaa törkeimmistä lokkeilijoista!", kannattaa kirjoittaa tuo sinne!

Vierailija
7/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä mitä itse tiedän on muuttaa yhteen ilman, että sovitaan miten talousasiat hoidetaan. Meillä ne hoidetaan niin, että kumpikin laittaa saman summan yhteiselle tilille, josta hoidetaan yhteiset asiat. Muiden asioiden suhteen kummallakaan ei ole toiselle minkäänlaista tilivelvollisuutta.

Vierailija
8/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmintä mitä itse tiedän on muuttaa yhteen ilman, että sovitaan miten talousasiat hoidetaan. Meillä ne hoidetaan niin, että kumpikin laittaa saman summan yhteiselle tilille, josta hoidetaan yhteiset asiat. Muiden asioiden suhteen kummallakaan ei ole toiselle minkäänlaista tilivelvollisuutta.

Ei asiat ole noin mustavalkoisia kun rakkaus roihuaa ja on kiire päästä yhteiseen sänkyyn peuhaamaan 24h.

Vierailija
9/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää onko noita pikavippejä oikeasti miten paljon, luotollisia nettikauppojen tilejä, lainoja jne...

Vierailija
10/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kans mikää ei toimi.. Koska sopimuksetkaan pidä, tällä kokemuksella pistäsin pihalle tollasen akan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän