Tapailemani mies on whatsappissa paikalla koko illan mut ei kirjottele mulle
Kelle teidän miehet kirjottelee whatsappissa? Miehellä on lapsia mut enpä usko että niillekään kirjottelee koko ajan. Onkohan sillä vaan joku toinen?
Kommentit (25)
Niin, ja mun mies viestittelee kavereidensa ja siskojensa/veljiensä kanssa. Toki suht nuori 26v
Joskus se whatsapp-sovellus voi jäädä vahingossakin auki, vaikkei itse ole juuri sillä hetkellä paikalla. On lukenut jonkun viestin ja sovellus jäänyt vaan auki koko illaksi.
Minä 37 v mamma olen illat whatsappissa hoitamassa sosiaalisia suhteita 😀 Joskus unohdan poistua joten olen muka aina paikalla.
Parempi silti että kysyt jos asia vaivaa. Vaikutat kyllä vähän stalkkerilta 😞
Sama juttu. Ei tapailla virallisesti, mutta viestitellään paljon ja tapaillaan kyllä myös. Mies on JATKUVASTI paikalla, muttei kirjota välttämättä minulle. Uskon, että viestittelee toisen naisen kanssa. Ei taida olla muita vaihtehtoja juuri.. En halua kysyä mieheltä, sillä tavallaanhan minulla ei ole syytä hermoilla hänen viestittelyistään toisten naisten kanssa (emmehän ole sopineet mistään "tapailusta" yksinoikeudella). Silti harmittaa jos miehellä on muita naisia kierroksessa, itse en kuitenkaan tapaile ketään muita ja toivoisin kuvion kehittyvän pidemmälle. Mies ei kai ajattele samoin :(
Miten sinne voi jäädä paikalle? Mikä puhelin teillä on? Iphonella ei ainakaan voi olla paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä. Ei syyttävästi vaan neutraalisti. Sitten jos saa hepulin/menee puollustuskannlle/piilottaa paikalla-näkyvyyden, on jotain salattavaa.
Asiat selviää juttelemalla. Jos ei ole mitään hämärää niin reagoi todnäk ihan neutraalisti. Jos ei, niin haluatko edes olla sellaisen miehen j kanssa kenen kanssa ei voi puhua mieltä askarruttavista asioista.
Vastaaja nro 4:llä on hullu exä joka stalkkaa ja kuulustelee. Olen siksi piilottanut paikallaolotiedot. Salattavaa minulla ei ole. En vaan jaksa kuunnella exän uteluita että kenen kanssa viestittelin 23.12.
Olenko mä whatsapissa paikalla jos surffaan esim täällä? Eli siis teen puhelimella jotain.
Minä mietin tässä ihan samaa asiaa. Olen sitä jopa kysynyt ja kirjoittelee kuulemma kavereilleen. Minulle ei kirjoita koskaan, enkä minä saa laittaa hänelle whatsappiviestejä, jottei vaimo näe.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne voi jäädä paikalle? Mikä puhelin teillä on? Iphonella ei ainakaan voi olla paikalla.
No eiköhän millä tahansa puhelimella onnistu, kun se sovellus jää siihen whatsappin etusivulle "auki", siis unohtaa poistua siitä sovelluksesta ja laittaa vaikka puhelimen vaan sivupöydälle ja sovellus jäänyt vahingossa auki. Itselläni Samsung.
Viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.
Nyt loppui kyllä mielenkiinto koko mieheen. Ei kiinnosta enää! Eilen se ei ollut paikalla koko päivänä🙄 Eilen tavattiin ja sovittiin että nähdään huomenna. Ja nyt se kirjottelee toiselle naiselle?!? miks tää on niin vitun vaikeeta.
Joka kerta kun laitan kännykän pöydälle nenee näppäimet lukkoon enkä ole paikalla. Oon tarkistanut toisella puhelimella.
Miksi sinä olet koko illan paikalla muttet viestittele miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin tässä ihan samaa asiaa. Olen sitä jopa kysynyt ja kirjoittelee kuulemma kavereilleen. Minulle ei kirjoita koskaan, enkä minä saa laittaa hänelle whatsappiviestejä, jottei vaimo näe.
Jätä se. Nainen, ansaitset paremman.
Koska yhteen ryhmään tulee viestejä. Luen niitä. Ja samalla kurkkaan miehen paikallaoloa.
Miten se siis näyttää jonkun olevan paikalla? Mä olen aina kuvitellut olevani 'turvassa' tällaiseltä stalkkaukselta, jos en vaan avaa heti viestejä vaikka muuten käyttäisinkin puhelinta.
Seuraavaksi sun pitää selvittää milloin viimeksi on kirjautunut sille treffipalstalle, jossa tapasitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Nainen, ansaitset paremman.
Odotan, että sen lapset kasvaa, niin voi sitten heivata vaimonsa pihalle avioliitostaan. Mies on tehnyt päätöksen, että pysyy avioliitossa lasten takia vaikka vaimon kanssa menisi kuinka huonosti tahansa. Ikävä juttu minun kannalta, mutta hänen päätä on vaikea kääntää.
Kysy siltä. Ei syyttävästi vaan neutraalisti. Sitten jos saa hepulin/menee puollustuskannlle/piilottaa paikalla-näkyvyyden, on jotain salattavaa.
Asiat selviää juttelemalla. Jos ei ole mitään hämärää niin reagoi todnäk ihan neutraalisti. Jos ei, niin haluatko edes olla sellaisen miehen j kanssa kenen kanssa ei voi puhua mieltä askarruttavista asioista.