Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin vahingossa puolisoani.

Vierailija
19.07.2017 |

Ja vielä hyvän kaverini kanssa. Nyt pelkään menettäväni molemmat. Miten kertoa asiasta ilman menetyksiä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa? Miten se on mahdollista?

Vierailija
2/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolisoaan voi pettää vahingossa. Teit tietoisen (typerän) päätöksen ja nyt joudut kärsimään seurauksista. Toivottavasti opit virheistäsi ja toimit jatkossa fiksummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat miehellesi että se oli hänen syytään ja uhkailet erolla.

Vierailija
4/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko se oikeastaan oli. Kävin nukkumaan yksin sänkyyn selvin päin ja yöllä kaverini tuli viereeni nukkumaan. Sitten hän vain.... aamulla oli jo noussut ennen minua. Emme puhuneet asiasta mutta jännite jäi ikävästi. Ystävä on minulle ystävänä tärkeä ja mies ei kyllä ymmärrä asiaa.

Vierailija
5/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinko se oikeastaan oli. Kävin nukkumaan yksin sänkyyn selvin päin ja yöllä kaverini tuli viereeni nukkumaan. Sitten hän vain.... aamulla oli jo noussut ennen minua. Emme puhuneet asiasta mutta jännite jäi ikävästi. Ystävä on minulle ystävänä tärkeä ja mies ei kyllä ymmärrä asiaa.

Siis mitä? Alkoi panemaan ja sinä et estellyt? Ja vahingoksi vielä kuittaat tilanteen?

Vierailija
6/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit tulla yöllä viereen? Mikset kieltänyt panemasta sua? Jotenkin naurattaa kun mietin sua selittämässä tätä vahinkoa miehelles 😄

Vierailija
7/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan että en estellyt. Se oli vaan ikäänkuin irrallinen asia elämän kulkuviivassa.

Vierailija
8/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Siis kohteliaisuudesta et kehdannut kieItäytyä. Mitä "kaveri" muuten teki sängyssäsi? Oliko kylässä? Meillä vieraat nukkuu eri huoneessa.

Idiootteja molemmat.

Paras olisi kertoa miehelle, jotta ehtii vielä tässä elämässä etsiä itselleen järjellisen naisen.

Sä voit pitää sen kaverin, kun ootte niin tärkeitä toisillenne.

Vierailija
9/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen eivät voi olla vain kavereita. Panemiseksi se aina menee jos heteroita ovat.

Vierailija
10/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä sitten mitään, jos oli vaan kohteliaisuuspano. Pitäähän nyt tavat olla.

Vierailija
11/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä, kaikille. Kaverille kans.

Vierailija
12/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mullekin miten pannaan vahingossa, haluan kokeilla.

Vierailija
13/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups! Anteeks, se oli vahinko...

Vierailija
14/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä sitten mitään, jos oli vaan kohteliaisuuspano. Pitäähän nyt tavat olla.

nyt oli hyvä!!!

Vierailija
15/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin mun mökillä. Mun kaveri käy siellä usein kun sen koirat tykkää olla siel vapaana. Jo 5 vuotta käyny ja on vain saunottu ja nukuttu eri huoneissa eri sänkyissä. Ollaan hyvin läheisiä mutta ei normaalisti vetovoimaisia toisiamme kohtaan siinä mielessä. Luulen että hänelle tuli vaan sellainen kaipuu. Olin melko unissani ja kaikki tuntui unelta.

Mies kieltää varmasti kaveruuden ja alkaa vahtia minua. Ja kaverini tyttöystävälle kertonee myös.

Vierailija
16/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniko myös koira sinua?

Vierailija
17/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't worry yksi vahinkohässiminen ei mitään haittaa + international luonteinen nainen ei kadu koskaan mitään & sinulla on oikeus omiin tunteisiin.

Olet selvästi hyvää vaimomatskua

Vierailija
18/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olin mun mökillä. Mun kaveri käy siellä usein kun sen koirat tykkää olla siel vapaana. Jo 5 vuotta käyny ja on vain saunottu ja nukuttu eri huoneissa eri sänkyissä. Ollaan hyvin läheisiä mutta ei normaalisti vetovoimaisia toisiamme kohtaan siinä mielessä. Luulen että hänelle tuli vaan sellainen kaipuu. Olin melko unissani ja kaikki tuntui unelta.

Mies kieltää varmasti kaveruuden ja alkaa vahtia minua. Ja kaverini tyttöystävälle kertonee myös.

Ja höpö höpö. Lopeta itsellesi perusteleminen. Et olisi antanut tuon tapahtua, ellei samaa olisi myös sinun puoleltasi. Muutenhan kyseessä on raiskaus, mikä tässä mitä ilmeisimmin ei ole kyseessä.

Turhaan ulkoistat vastuutasi tapahtuneesta tälle toiselle osapuolelle. Sinä otat vastuun omista tekemisistäsi kuten me kaikki muutkin aikuiset ihmiset.

Vierailija
19/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ulkoista mitään. Vahingon tästä tekee se ettei kumpikaan asiaa ajatellut etukäteen. Vähän niinkuin joskus kävelee väärälle kadulle tms. Haluan kuitenkin olla rehellinen miehelleni. Hän tuntee ystäväni ja hekin ovat jonkinlaisia kavereita. Tuo ei myöskään tule toistumaan koskaan.

Vierailija
20/46 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puolisoaan voi pettää vahingossa. Teit tietoisen (typerän) päätöksen ja nyt joudut kärsimään seurauksista. Toivottavasti opit virheistäsi ja toimit jatkossa fiksummin.

Kyllä voi pettää joko tarkoituksella (suunnitellusti, harkitusti), tai vahingossa, niin ettei tiennyt itsekään hetkeä ennen että niin tapahtuu.