Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä kyläilee ilman maksua?

Vierailija
19.07.2017 |

Näinkö tämä menee, että minun pitää mukisematta kustantaa miesystävän meillä olo? Olen pikkumainen, jos edes ajattelen, että voisi osansa maksaa?

Samoin reissussa syö enemmän ja kalliimmin, mutta tasan puoliksi maksetaan.

Näinkö teillä muillakin on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies tosiaan luulee että seurustelette? Korjaa sille että odotat maksua ja kerro minkälaista summaa, mies päättää sitten vieraileeko vielä luonasi.

Vierailija
2/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies ymmärrä miten törkeästi käyttäytyy? Käykö vielä jääkaapilla kysymättä lupaa? Ehkä sinun kannattaisi antaa hänelle lasku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurustellaan. Eli mun kuuluu maksaa mukisematta?

Vierailija
4/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko koskaan sen miehen luona niin, että tarjoaa sinulle vastavuoroisesti, vai ootteko aina sun luona?

Vierailija
5/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat korppuja ja kahvia,

Jos miehellä on nälkä pyydät häntä käymään kaupassa tai grillillä.

Mies soittaa tulevansa kylään, pyydä käymään kaupassa kun jääkaappi on tyhkä jne...

Vierailija
6/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toki hinnasto jääkaapin oveen tai muuten näkyvälle paikalle. Älykäs mies ymmärtää juosta pakoon.

Vierailija
7/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis seurustellaan. Eli mun kuuluu maksaa mukisematta?

Siis mikä siinä kyläilyssä maksaa? Tottakai ruoka tarjotaan, sinä voit sitten vastavuoroisesti kyläillä miehen luona jolloin hän ostaa ruuat. Jos teillä on kovin erilainen tulotaso tai sinulla on rahavaikeuksia niin seuraavan kerran kun on tulossa niin pyydät käymään kaupan kautta ja täyttämään jääkaapin. 

Vierailija
8/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksat? Jos mies on vaikka tullut viikonlopuksi/ viikoksi niin siinä vaiheessa kun on tulossa niin sanot että käydään kaupassa ostamassa ruokaa sille ajalle  ja maksatte puoliksi vaikka mies söisikin enempi. Myöhemmässä vaiheessa on turha nurista.

Vierailija
9/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita toki hinnasto jääkaapin oveen tai muuten näkyvälle paikalle. Älykäs mies ymmärtää juosta pakoon.

Älykäs aikuinen mies ymmärtää jakaa kustannuksia. Äidin jääkaapin voi sitten tyhjentää, eikä oikein sitäkään.

Vierailija
10/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene vastavuoroisesti, hän on enemmän meillä. Enkä kehtaa suoraan sanoa. Itse tajuaisin kyllä omat kuluni maksaa. Siksi ihmettelen. Eli on normaalia maksattaa toisella jopa kalliimmat ravintolakäynnit? Eikä voi olettaa, maksaisi omaa kulutustaan: ruoka, vessapaperi, sauna jne.?

Vierailija
11/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan "pariskunnan" jossa mies käytännössä asui naisen luona vaikka oli oma asunto, nainen maksoi kaiken pienistä yh-äidin rahoistaan.

Mies haukkui ja pilkkasi naista seläntakana ja odotteli paremman naisen elämäänsä astumista ja nainen odotti naimisiin menoa ja yhteisiä lapsia.

Varo ettet ole joutunut moiseen.

Vierailija
12/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene vastavuoroisesti, hän on enemmän meillä. Enkä kehtaa suoraan sanoa. Itse tajuaisin kyllä omat kuluni maksaa. Siksi ihmettelen. Eli on normaalia maksattaa toisella jopa kalliimmat ravintolakäynnit? Eikä voi olettaa, maksaisi omaa kulutustaan: ruoka, vessapaperi, sauna jne.?

Miksi ihmeessä maksat miehen osuutta ravintolassa?

Vierailija
13/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kehdata.

Vierailija
14/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun maksetaan puoliksi: mies ottaa vaikka kaksi kaljaa. Lasku puoliksi. Ostetaan reissussa kaupasta ruokaa puoliksi: mies ostaa itselle enemmän tyyliin karkkia ja energiajuomaa, joita minä en käytä. Olen pikkumainen, kun en haluaisi maksaa.

Vierailija
15/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi, sauna? Trolololoooo.

Vierailija
16/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole normaalia. Pakko sinun on ottaa tämä puheeksi, täyspäinen ymmärtää ja parantaa tapansa. Ja sen ymmärtämättömän laitat kierrätykseen. Varsinkin tuo ravintolakäytös on jo todella röyhkeää, siinähän on hinnat esillä, joten harkittua loisimista. Sanot, että haluat, että pidätte omat rahat ja omat ruoat. Itsellä oli joskus pihi miesystävä, tuli yleensä koko viikonlopuksi. Kerran toi ruokaa ja oikein kehui tuovansa parempaa ruokaa, kun toi 400gr rasian italiansalaattia ja 10 nakin paketin. Söi kuitenkin aamiaiset, iltapalat ja oikean ruoan 2 päivänä. Eikä oltu vuoroin vieraissa, koska minulla oli lapsi. Se juttu onneksi loppui alta vuoden. Mutta näitä miehiä on, pidä puolesi ap.

Vierailija
17/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä kun et kerran kestä katsella.

Vierailija
18/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun maksetaan puoliksi: mies ottaa vaikka kaksi kaljaa. Lasku puoliksi. Ostetaan reissussa kaupasta ruokaa puoliksi: mies ostaa itselle enemmän tyyliin karkkia ja energiajuomaa, joita minä en käytä. Olen pikkumainen, kun en haluaisi maksaa.

Tarjoilijalle ilmoitat lasku erikseen niin saatte kummatkin oman osuuden maksuun. Ostat siteitä tms. sellaista saman verran kun mies energiajuomia :D

Vierailija
19/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö tämä menee, että minun pitää mukisematta kustantaa miesystävän meillä olo? Olen pikkumainen, jos edes ajattelen, että voisi osansa maksaa?

Samoin reissussa syö enemmän ja kalliimmin, mutta tasan puoliksi maksetaan.

Näinkö teillä muillakin on?

No, keitä hyviä, mutta kukkarolle ystävällisiä keittoja ja tarjoat leipää sen kanssa. Jääkaappiin ei tarvitse varata olutta tai muita juomia. Peruselintarvikkeet vain.

Matkoilla tai ravintolassa kumpikin maksaa mitä tilaa. Voit myös ihan ääneen todeta, että otat tuon ruokalajin, koska on halvempi kuin joku muu listalla.

Vierailija
20/29 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia maksatte puoliksi, kun syötte ulkona? Ravintolassa jokainen maksaa just sen, mitä itse syö ja sama juttu, jos ostatte jotain kahvilasta tai kaupasta. En ole ikinä kuullut, että pitäisi ravintolassa maksaa puoliksi, ja olen kyllä kaikenlaista maailmassa nähnyt.