Miesystävä kyläilee ilman maksua?
Näinkö tämä menee, että minun pitää mukisematta kustantaa miesystävän meillä olo? Olen pikkumainen, jos edes ajattelen, että voisi osansa maksaa?
Samoin reissussa syö enemmän ja kalliimmin, mutta tasan puoliksi maksetaan.
Näinkö teillä muillakin on?
Kommentit (29)
Minullakin oli kerran poikaystävä, jonka luona ei oltu, koska hänellä oli kämppäkavereita. Kun olin aikani keitellyt, ehdotin, että hän vuorostaan seuraavalla kerralla kävisi kaupassa, vaikka ruoka meillä laitettiinkin.
Hän toi nakkipaketin ja sanoi ajatelleensa, että minulla kumminkin on ne muut aineet ruokaan.
Jaa, nytkö ei olekaan yhteisiä rahoja ja elatusvelvollisuutta kun on naisen oma etu taas kerran kyseessä?
Av-mammojen kaksinaismoralismilla ei ole mitään rajaa.
Että oikein vessapapereista pitää laittaa lasku? Laskuttaako mies esimerkiksi autonsa kyydissä olemisesta aloittajaa? Se kun maksaa pikkaisen enemmän kun se vessapaperi.
Siis miksi ette pyydä laskua erikseen suoraan ravintolassa? Vaikka taitaa olla provo, kun kerran vessapaperiarkkejakin lasketaan rahapulassa.
En ymmärrä vastauksia tässä ketjussa, aloitus oli ihan aiheellinen. Jokainen joka asuu omassa asunnossa, maksaa lainaa ja asumiskustannuksia...vesi, sähkö, tavarat, ja kyllä ne vessapaperitkin, ymmärtää tilanteen! Tilanne on aivan hävytön, jos joudut maksamaan ruoatkin.
Säästääkö mies itse konkreettisesti siinä, että majailee luonasi esim viikonloput? Miten hän itse asuu? Ja nuo energiajuomat yms tuhlaukset kuulostaa älyttömän lapsellisilta. Minulla ei ole lapsillekaan varaa ostella herkkuja säännöllisesti, saatikka muille.
Kuulostaa hemmotellulta kakaralta, tai hyväksikäyttäjältä. Selvästikään ei ole tottunut ottamaan vastuuta elämisestään. Ota asia puheeksi ja ellei mene jakeluun, niin unohda koko tyyppi.
Minun naisystäväni maksaa kyläilyn luonnossa. Ilkeämieliset nimittäisivät tällaista huoraamiseksi. Miten teillä päin?
Olisiko tästä syntynyt lähskään näin pitkää ketjua, jos tilanne olisi toisinpäin? - Tuli vain mieleeni kun muistelen niitä turhauttavia keskusteluja, joissa mies ulisee, kuinka hän miehenä joutuu ja on pakotettu maksamaan naiselle ensimmäisillä treffeillä ja tekee tästä suuren luokan tasa-arvo kysymyksen. - En tiedä. Mutta sen luulen tietäväni, että jos tulotaso on melkein sama tai ellei toinen olen erinomasein paljon toista varakkaampi, niin on tylsää, jos toinen joutuu jatkuvasti enempi maksajan rooliin. - Kun ei minulle ainakaan syntynyt mielikuvaa, että mies "maksaisi" (lue: korvaisi) hankiinat jollain muulla tavoin.
Saivartelija kirjoitti:
Minun naisystäväni maksaa kyläilyn luonnossa. Ilkeämieliset nimittäisivät tällaista huoraamiseksi. Miten teillä päin?
Ottaako ja hyväksyykö käyttämänne päivittäistavarakauppakin maksun samalla tapaa... Vai pitääkö sinun kiirehtiä avuksi - Vai pysyä mahdollisimman kauklana, kun onhan naisystävälläsi kauppalappu mukana, jottei mikään unohtuisi.
Etkö voi niitä ruokia maksaa seurustelurahasta?