Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on sellainen käsitys että miehet kertovat kaikki mitä seksiä harrastaessa tapahtuu kavereilleen?

Vierailija
19.07.2017 |

En itse ole ainakaan muuta sanonut kun että satuimpas saamaan tänään tai vastaavaa, enkä ole myöskään hirveän monen miehen kertoneen mitään tarinoita millaista oli. Joten mikä on tämä homma?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai siitä millaisissa piireissä liikkuu. Olen kuullut että jotkut naisetkin kertoo kavereilleen.

Vierailija
2/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että naiset ovat tässä paljon aktiivisempia. Aina kun olen ruvennut seurustelemaan, niin naisen perhe ja kaverit tietävät minusta valmiiksi jo hirveästi asioita, kun tapaan heitä ensimmäisen kerran. Siinä vaiheessa olen hädin tuskin sanonut kenellekään itse vielä, että minulla on tyttöystävä.

Tämän perusteella uskon, että naiset vaihtelevat keskenään mieskokemuksia paljon enemmän kuin miehet naiskokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kerro mitään toisilleen. Ei heitä kiinnosta. Naisten juttuja enemmän.

Vierailija
4/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kavereilleen, mutta netissä on paljon sivustoja joissa miehet keskenään kertovat hyvinkin yksityiskohtaisesti vaimoistaan/tyttöystävistään ja jopa jakavat naistensa kuvia.