Miksi mies ei koskaan ota itse ensin yhteyttä?
Vastaa kyllä viestiin heti. Ja kirjottelee monta viestiä putkeen. Haluaa tavata ja ehdottaa itse tapaamista. Mut sitä viestiä se ei koskaan laita ensin?
Kommentit (10)
Mikähän on vialla? Itse ehdotti että tavataan huomenna mut en tiedä haluanko enää itse :( Mua ei kiinnosta tapailla turhan takia jos se ei edes oikeesti haluu.
Oon kyllä torjunut sen joskus :( ja tehnyt katoamistemppuja. Johtuuko siitä? Mut se oli silloin vuosia sitten kun olin varattu.
Jos vaikka kysyisit mieheltä itseltään?
Minusta tuo on sellaista tietynlaista valtapeliä!! Hankala luonne saattaa olla loppupeleissä tuollaisella miehellä.
Itse oon just tollanen ainakin alkuvaiheessa. En halua innostua liikaa enkä näyttää innostusta, kun pelkään että satuttan itseni. Ei tarkota sitä että miestä ei kiinnosta, kuhan haistelee kuinka innoissaan itse olet tälläkertaa.
Niinkuin tuossa mainittiin, et saa tietää muuten kun kysymällä mieheltä itseltään .
No ei oo varattu. Tiedän kun on mun exän kaveri.
En tiedä, itsellä vähän samankaltainen tilanne. Kuvittelisin, että mies ei ole kauhean kiinnostunut tai pelkää tulevansa torjutuksi jollain tapaa.