Tavisnaisetko eivät muka tykkää Tinderissä itseään selvästi paremman näköisistä miehistä? :D
Näinhän täällä palstalla on väitetty, että perusmiehet tykkäävät kaikista kaunottarista ja naiset harkitummin vain itseään miellyttävistä miehistä. Joopa joo. Komea frendini näytti mulle miten se saa matcheja suunnilleen joka toiselta pottunokkanaiselta, kauniimmiltakin melko usein. Kyllä tuo alusta on komeimpien miesten karkkikauppa, ja vaatimattomankin näköiset naiset jahtaavat siellä niitä komistuksia.
Kommentit (27)
Tykkääkö komeat miehet sitten tavisnaisten kuvista?
No tottakai. Naisille on niin paljon tarjontaa että voi (ja kannattaa) valita parhaat päältä. Kuka tahansa tekee niin missä tahansa asiassa.
Vika ei ole naisten, vaan miesten, kun ovat niin helppoja että ovat luoneet markkinoille ylitarjonnan.
Kuka on väittänyt, että naiset eivät koskaan tykkäisi itseään paremman näköisistä miehistä? Eihän se, että tykkää, mitenkään poissulje sitä, että tykkää harkitummin ja ennenkaikkea itseään miellyttävistä miehistä.
Itse kun olin Tinderissä tykkäsin miehistä, joissa oli profiilin perusteella jotain itseäni kiinnostavaa. Jotkut heistä olivat paremman näköisiä kuin minä ja jotkut eivät. Päädyin lopulta yhteen ihan tavallisen näköisen mutta just mulle sopivan miehen kanssa.
totta kai. Me naiset olemme ihan yhtä heikkoja komeisiin miehiin kuin miehet hyvännäköisiin naisiin. Jostain syystä yhteiskunta haluaa sallia vain jälkimmäisen. Se, että naisista komea mies olisi kiinnostava, yritetään kaikin tavoin häivyttää. Elokuvat opettavat, että perusjamppa on se oikea kiinnostuksen kohde jopa kauneimmille mahdollisille naisille. Olen nähnyt jopa "tieteellisin" artikkelein väitettävän, että ihan on jo todistettu, ettei naista sillä tavalla komeat miehet kiinnosta kuin kauniit naiset miestä. Hahaha, eipä vissiin! Ilmeisesti senkin uutisen kirjoittaja oli joku vatsakas pahvinpalaäijä, joka yrittää kaikin tavoin todistella itselleen olevansa haluttava juuri sellaisena kuin on. Koko kulttuurimme tuntuu aivopesevän naisia siihen, että mies kelpaa millaisena tahansa, sen sijaan nainen ei kelpaa edes silloin kun on hyvännäköinen. Aina voi laihduttaa vielä vähän lisää tai muutoin trimmata itseeän.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö komeat miehet sitten tavisnaisten kuvista?
En tiedä, kun en ole komea mies. Mutta frendini on, ja se näytti mulle miten matcheja syntyy tämän tästä niiden peruspirkkojenkin kanssa. En tiedä tykkäileekö niistä normaalisti.
Ap
Naiset viehättyvät vain hyvin kapeasta ryhmästä miehiä. Se tyyppi on kaikilla käytännössä sama ulkoisesti.
Miehenä sitä on hiukan hankala ymmärtää, koska meidän makumme kirjo on niin laaja. Naisilla ei juurikaan ole tällaista variaatiota. Siksi kaikki naiset haaveilevat samoista miehistä. Riippumatta siitä millainen nainen itse on.
Onko Tinderissä siis joku kirjoittamaton sääntö, että saa tykätä vain itseään rumemmista tai korkeintaan saman tasoisista? Noudattavatko myös miehet tätä sääntöä?
Vierailija kirjoitti:
So? Itse en rumana naisena edes menisi Tinderiin, jos olisin sinkku. Oikeastiko sinulle tulee yllätyksenä, että sovelluksessa joka perustuu ulkonäön viehättävyyteen, ulkonäön viehättävyys ratkaisee yhteydenottojen määrän?
Saahan sinne kirjoittaa tekstinkin. Itse en ainakaan mätsäisi edes Rihannaa, jos hänellä lukisi carpe diem haluan ison karhun kainaloon sellainen joka laittaa sukat pyörimään jaloissaaa xxx ps. kolme lasta löytyy jo ennestään ja jos olet ruma niin unohda
Minkä näköinen se kaveri sitten on? Jos kerran on niin komea kaikkien mielestä. Miehet ei taida edes tajuta, minkä näköisiä miehiä naiset pitää komeina. Juuri siinä yhdessäkin ketjussa, jossa puhuttiin siitä miehestä, joka oli tappanut itsensä ja vaimonsa joku mies kommentoi, että sehän oli oikein naisten mieleen ulkonäkönsä suhteen. Olisi muka saanut naisen kuin naisen. Ja ei todellakaan ollut kenenkään siihen keskusteluun osallistuneen naisen mielestä mitenkään komea, vaan lähinnä juntin näköinen...
Vierailija kirjoitti:
Naiset viehättyvät vain hyvin kapeasta ryhmästä miehiä. Se tyyppi on kaikilla käytännössä sama ulkoisesti.
Miehenä sitä on hiukan hankala ymmärtää, koska meidän makumme kirjo on niin laaja. Naisilla ei juurikaan ole tällaista variaatiota. Siksi kaikki naiset haaveilevat samoista miehistä. Riippumatta siitä millainen nainen itse on.
Luulen kyllä sen johtuvan siitä, että naiset imevät enemmän vaikutteita mediasta ja viihteestä. Mediassa on esillä vain se yksi miestyyppi ja naiset sitten ajattelevat, että kaikkien kuuluu tykätä siitä kun sitä niin hehkutetaan.
Median naistyyppi on sekin varsin kapea - joskaan ei toki yhtä kapea kuin miestyyppi, mutta se ei taida vaikuttaa miehiin samalla tavalla. Käytän itseäni esimerkkinä; tiedän varsin hyvin millainen nainen on ns. virallisesti seksikäs, mutta silti ihan oikeasti pidän seksikkäimpinä ns. persjalkaisia naisia eli sellaisia joilla on lyhyet ja paksut jalat. Ei sellaisia viihdemaailmassa niin hehkuteta, mutta jostain geeneistäni tulee tällainen viehtymys eikä se ole muuksi muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
totta kai. Me naiset olemme ihan yhtä heikkoja komeisiin miehiin kuin miehet hyvännäköisiin naisiin. Jostain syystä yhteiskunta haluaa sallia vain jälkimmäisen. Se, että naisista komea mies olisi kiinnostava, yritetään kaikin tavoin häivyttää. Elokuvat opettavat, että perusjamppa on se oikea kiinnostuksen kohde jopa kauneimmille mahdollisille naisille. Olen nähnyt jopa "tieteellisin" artikkelein väitettävän, että ihan on jo todistettu, ettei naista sillä tavalla komeat miehet kiinnosta kuin kauniit naiset miestä. Hahaha, eipä vissiin! Ilmeisesti senkin uutisen kirjoittaja oli joku vatsakas pahvinpalaäijä, joka yrittää kaikin tavoin todistella itselleen olevansa haluttava juuri sellaisena kuin on. Koko kulttuurimme tuntuu aivopesevän naisia siihen, että mies kelpaa millaisena tahansa, sen sijaan nainen ei kelpaa edes silloin kun on hyvännäköinen. Aina voi laihduttaa vielä vähän lisää tai muutoin trimmata itseeän.
Tätä en kyllä usko. Miesten seksuaalisuus perustuu näköön niin vahvasti. Naiset myös tälläkin palstalla toisinaan kertovat, kuinka he rakastuivat mieheen rumasta tai tavallisesta ulkonäöstä huolimatta. En tiedä voiko miehille käydä niin. Kenties voi ns. kasvaa yhteen perusnaisenkin kanssa, mutta kunnon hullaantuminen saattaa olla mahdotonta. Ainakin itselläni on.
Siinäpä tykkäävät ja runkkaavat.
Tai laskevat rimaansa ja harrastavat lihallisia iloja irl. Kuten oikeasti tekevät.
Sellaisia kalsarimalli-miehiä joita naiset pitävät komeina on niin vähän, etten kokisi tästä ahdinkoa. Miesten parittelukyky on lisäksi varsin rajoitteellinen eikä alfoinkaan mies kovin montaa naista hoitele illassa. Naisia riittää siis muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei taida edes tajuta, minkä näköisiä miehiä naiset pitää komeina
Totta. Usein miehen mielestä ok näköinen tai tavallisen näköinen mies on naisen mielestä ruma. Naiset löytävät rumuutta sellaisista paikoista mitä miehet eivät huomaa
Kun vielä Tinderiä käytin, niin enpä kyllä ajatellut, että "Hmm... Tuostapa en saa tykätä, koska on minua tasokkaampi mies!"
Ei miesten tarvitse tykätä kuvistani, jos pitää minua liian rumana itselleen. En minuakaan haittaa, jos joku mies tykkää minusta ja itseäni mies ei kiinnosta.
Matcheja tuli kuitenkin kivasti ja niistä löytyi se yksi ylitse muiden oleva mies ja sen jälkeen Tinderille ei olekkaan ollut käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Usein miehen mielestä ok näköinen tai tavallisen näköinen mies on naisen mielestä ruma. Naiset löytävät rumuutta sellaisista paikoista mitä miehet eivät huomaa
Jopas kuulostaa katkeralta.
Itse en laita toooodella komeille miehille ikinä sydäntä. Jos laitan, niin miehessä pitää olla jotain erityisen spesiaalia. Mutta suurin osa minun tykkäyksistä menee itseäni mielyttäville miehille, joiden uskon olevan kanssani suht samaa tasoa. Mahdollista on, että nämä ovat jonkun muun mielestä rumia miehiä.
Samaa tapahtuu ihan markettireissulla.
Useasti olen huomannut, kuinka pariskunnan naispuolinen mittailee minua samalla kun löysämahainen sandaalimies vieressä työntelee ostoskärryä/lastenrattaita.
Hymyilen takaisin.
Ja tässä pitää huomioida, että ne kaikista komeimmat miehet Tinderissä on usein ulkomaalaisia tai botteja. Itse en jaksa enkuksi keskustella, niin ne komeimmat saa jo siitäkin syystä ruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en kyllä usko. Miesten seksuaalisuus perustuu näköön niin vahvasti. Naiset myös tälläkin palstalla toisinaan kertovat, kuinka he rakastuivat mieheen rumasta tai tavallisesta ulkonäöstä huolimatta. En tiedä voiko miehille käydä niin. Kenties voi ns. kasvaa yhteen perusnaisenkin kanssa, mutta kunnon hullaantuminen saattaa olla mahdotonta. Ainakin itselläni on.
Silti miehillä on laajempi maku. On miehiä jotka fanittaa 250kg plus naisia kanki kovana ja sitten niitä jotka vahtii haukkana ettei tyttis paina grammaakaan yli 50 kiloa. Näitä jälkimmäistä on tälläkin palstalla riehunut ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas kuulostaa katkeralta.
Itse en laita toooodella komeille miehille ikinä sydäntä. Jos laitan, niin miehessä pitää olla jotain erityisen spesiaalia. Mutta suurin osa minun tykkäyksistä menee itseäni mielyttäville miehille, joiden uskon olevan kanssani suht samaa tasoa. Mahdollista on, että nämä ovat jonkun muun mielestä rumia miehiä.
Mitä katkeraa siinä on? Ootko koskaan kuullut miehen kommentoivan jonkun kulmia tai lieviä epäsymmetrisyyksiä meikissä tai kasvoissa
So? Itse en rumana naisena edes menisi Tinderiin, jos olisin sinkku. Oikeastiko sinulle tulee yllätyksenä, että sovelluksessa joka perustuu ulkonäön viehättävyyteen, ulkonäön viehättävyys ratkaisee yhteydenottojen määrän?