Tavisnaisetko eivät muka tykkää Tinderissä itseään selvästi paremman näköisistä miehistä? :D
Näinhän täällä palstalla on väitetty, että perusmiehet tykkäävät kaikista kaunottarista ja naiset harkitummin vain itseään miellyttävistä miehistä. Joopa joo. Komea frendini näytti mulle miten se saa matcheja suunnilleen joka toiselta pottunokkanaiselta, kauniimmiltakin melko usein. Kyllä tuo alusta on komeimpien miesten karkkikauppa, ja vaatimattomankin näköiset naiset jahtaavat siellä niitä komistuksia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totta kai. Me naiset olemme ihan yhtä heikkoja komeisiin miehiin kuin miehet hyvännäköisiin naisiin. Jostain syystä yhteiskunta haluaa sallia vain jälkimmäisen. Se, että naisista komea mies olisi kiinnostava, yritetään kaikin tavoin häivyttää. Elokuvat opettavat, että perusjamppa on se oikea kiinnostuksen kohde jopa kauneimmille mahdollisille naisille. Olen nähnyt jopa "tieteellisin" artikkelein väitettävän, että ihan on jo todistettu, ettei naista sillä tavalla komeat miehet kiinnosta kuin kauniit naiset miestä. Hahaha, eipä vissiin! Ilmeisesti senkin uutisen kirjoittaja oli joku vatsakas pahvinpalaäijä, joka yrittää kaikin tavoin todistella itselleen olevansa haluttava juuri sellaisena kuin on. Koko kulttuurimme tuntuu aivopesevän naisia siihen, että mies kelpaa millaisena tahansa, sen sijaan nainen ei kelpaa edes silloin kun on hyvännäköinen. Aina voi laihduttaa vielä vähän lisää tai muutoin trimmata itseeän.
Tätä en kyllä usko. Miesten seksuaalisuus perustuu näköön niin vahvasti. Naiset myös tälläkin palstalla toisinaan kertovat, kuinka he rakastuivat mieheen rumasta tai tavallisesta ulkonäöstä huolimatta. En tiedä voiko miehille käydä niin. Kenties voi ns. kasvaa yhteen perusnaisenkin kanssa, mutta kunnon hullaantuminen saattaa olla mahdotonta. Ainakin itselläni on.
Haha, juuri tätä, juuri tätä. Perusjampat uskoo ja toivoo silmät verillä, ettei naiset sillä tavalla ole ulkonäön perään. Uutinen sinulle: kyllä ovat. Joten et kelpaisi minulle. Ei vaikka miten et usko.
En minä ole perusjamppa. Olen komea ja tämä ollut tuntemattomien naisten mielipide, ei äitini. Olen myöskin seurustellut kauniiden naisten kanssa.
Sitä taas et voi tietää, että kelpaisinko sinulle vai en. Eikä minulle koko asialla mitään väliä olekaan.
Mikä aloituksen pointti oli? Se että ap on eri mieltä Markus J Rantalan evoluutioosykologian yhden teorian kanssa? Tottakai ihmiset viehättyvät komeista/kauniista ihmisistä.
Kyllä minä niistä selkeästi hyvännäköisistä tavallisista miehistä tykkään, mutta en esimerkiksi nuorista valokuvamalleista ja geelitukkaurheiluautomiehistä.
Minä en koskaan tykkää komeista miehistä Tinderissä. Moni muu nainen kyllä varmasti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset viehättyvät vain hyvin kapeasta ryhmästä miehiä. Se tyyppi on kaikilla käytännössä sama ulkoisesti.
Miehenä sitä on hiukan hankala ymmärtää, koska meidän makumme kirjo on niin laaja. Naisilla ei juurikaan ole tällaista variaatiota. Siksi kaikki naiset haaveilevat samoista miehistä. Riippumatta siitä millainen nainen itse on.
Teepä palstalle gallup, mihin laitat mahdollisimman erillaisia miehiä ja me naiset äänestämme mieluisimman. Katsotaan pitääkö väitteesi paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei taida edes tajuta, minkä näköisiä miehiä naiset pitää komeina
Totta. Usein miehen mielestä ok näköinen tai tavallisen näköinen mies on naisen mielestä ruma. Naiset löytävät rumuutta sellaisista paikoista mitä miehet eivät huomaa
Tuo viimeinen lause on varmasti osittain totta. Nimittäin naiset kiinnittävät ehkä miehiä enemmän huomiota pukeutumiseen, olemukseen, ilmeisiin, siisteyteen (eli hygieniaan) ja tyyliin. Eli mies voi olla piirteiltään komea, pitkä, hyväkroppainen tms., mutta ei omaa juurikaan tyylitajua eikä pukeudu sopiviin vaatteisiin, kävelee kyyryssä ja vaikuttaa epävarmalta, ei käy parturissa tai tarpeeksi usein suihkussa, on sosiaalisesti kyvytön yms. Nämä puutteet oikeasti ovat monille naisille deal breakereita eikä silloin auta se, että on miehekäs leuka, 190cm pitkä, lihaksikas tai paksut hiukset. Sen sijaan miehet, jotka ovat itsevarmoja, tyylikkäitä ja puhtaita voivat vedota naisiin, vaikka eivät olisi piirteiltään tai kropaltaan niin täydellisiä.
Haha, juuri tätä, juuri tätä. Perusjampat uskoo ja toivoo silmät verillä, ettei naiset sillä tavalla ole ulkonäön perään. Uutinen sinulle: kyllä ovat. Joten et kelpaisi minulle. Ei vaikka miten et usko.