Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi on täyttämässä 18 miten vihjailla muuttoa kohteliaasti

Vierailija
19.07.2017 |

Miten te muut av mammat vihjailitte että olisi aika lentää pesästä loukkaamatta lasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän vihjailla että olisi järkevää käydä koulu loppuun kotona ja muuttaa vasta sitten, mutta ei, lapsi haluaa kokeilla omia siipiään. Mikä kiire sinulla on saada lapsi muuttamaan?

On aika pieni asunto ja miesystävä ei oikeen tykkää kun on toinen mies talossa. Muutenkin on aika uus suhde eli on tärkeää viättää paljon aikaa yhdessä.

Ap

Joo... provoa toki epäilein alun perinkin. Mutta tästä se varmistui. 

Eli tuollainen hyvin niukka aloitus, jossa halutaan vain äärimielipiteitä. Sitten sitä vahvistetaan näillä wt-puheilla. 

Vierailija
22/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin provohan tämä. Mun poika täyttää 18 kesken lukion, ja opiskellakin voi kotoa. Jos se ei mun miesystävälle sovi, niin hän on ihan vapaa etsiin naisen joka omistautuu vain hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Anteeksi nyt vaan, mutta vihaan sun kanssa asumista. Voisitko siis lähteä helvettiin täältä, kerran olet jo 18, kiitos.''

Oisko tarpeeks kohteliasta?

Vierailija
24/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pk-seudulla kukaan minnekään omille muuta alaikäisenä. Kai jossain maalla muutetaan. Pk-seudulla muutetaan lukion jälkeen. Tai intin.

Ai ei vai? Minä muutin 16 vuotiaana omaan pikku yksiööni Helsingissä, mutta sainkin sen poikkeuksellisesti. Koulukäyntiavustaja kun näki, että minulla ei ollut kaikki hyvin, varasi ajan nuorisokeskuksen johtajalle tms ja kun sinne menin, sain asunnon, suuri kiitos siis koulukäyntiavustajalleni. Näin hänet näin reilut 10 vuotta myöhemmin ja kiitin, että kysyi minulta onko kaikki hyvin ja itse otti yhteyttä minun puolestani nuorisokeskukseen ja hänen avullaan sain tosiaan tuon asunnon. Vanhempani olivat eronneet 3-4 vuotta aiemmin ja asuin isäni kanssa, joka oli alkoholisti. Äitini ei juonut, mutta hänen kanssa elo mahdotonta, joten en hänen kanssaan halunnut asua.

Tästä meni vuosi niin ystäväni muutti myös samaan taloon samaan rappuun samaan kerrokseen, vain parin oven päähän minusta ja hän oli silloin 17v. Että kyllä tämäkin on mahdollista, mutta poikkeuksellista.

Niin ja kertaakaan ei tullut koti-ikävää. Oli jotenkin niin vapauttavaa se eka yö omassa asunnossa ilman alkoholisti isääni. Ystävälleni sen sijaan iski koti-ikävä ja ensimmäisen yön menikin takaisin kotiin äitinsä luo, jolla myös oli/on alkoholi ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme