Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi tiistaina Jaakko heittää kylmän kiven veteen ja kesä on virallisesti ohi. :(

Vierailija
19.07.2017 |

Toivottavasti kuolen nopeasti, en kestä enää tätä p*skaa! Luonnollisesti näillä keleillä uimista ei edes tule mietittyä. Kesä täysin pilalla!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ei voi olla ohi kun sitä ei ole tänä vuonna edes ollut.

Vierailija
22/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa kyllä päähän. Kesä on oikeastaan ainut oireeton kausi mulla, talvi ei sovi mulle yhtään. En varmaan ole tarkoitettu näille leveysasteille mutta minkä teet rahattomana ei noin vain lähdetä. Harmittaa, ollaan lapsen kanssa odotettu lämpimiä ilmoja ja muutenkin rahat tiukilla eikä pääse mihinkään. Uiminen ja muu ulkona olo nyt vain on sata kertaa mukavampaa lämpimällä.

Viime kesänä lapset kävi uimarannalla 4 tai 5 kertaa. Se oli niiden mielestä vähän ja tänä vuonna ovat käyneet kerran. Onhan tätä kesää jäljellä mutta lämmin taitaa jäädä haaveeksi. Tänään suorastaan paleli kun 12 astetta "lämmintä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko kestäväni ensi kesään. Olen niin pahasti masentunut tämän kylmyyden jatkuessa vuodesta toiseen.

Joo hei haista oikeesti paska. T: oikeasti pahasti masentunut, jota ei kiinnosta yhtään millainen sää pihalla on, koska oman pään sisällä on ainainen myrsky.

Haista ite paskas. Luuletko olevasi joku masennusexpertti vain sen takia kun itse olet masentunut? Ihmiset masentuu eri asioista.