Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko kukaan sateessa ulkoilusta?

Vierailija
19.07.2017 |

Menettekö vapaaehtoisesti ulos kunnon sadepäivinä kun vettä sataa reippaasti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen astmaatikko.

Vierailija
2/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään sateella, se on vain pukeutumiskysymys. Siitä nautin, että on vielä vähemmän porukkaa liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade Ok, lumi ei missään muodossa eikä koskaan!

Vierailija
4/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lapsi viihtyy hyvin, kun voi leikkiä vesileikkejä, ja mulle ihan sama, meillä on hyvät varusteet.

Vierailija
5/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvät sadevarusteet teillä on? Onko teillä ihan perinteiset sadetakit? Pitääkö teidän ulkoilupuvut vettä yhtään?

Vierailija
6/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sadesää on seksikästä. Ilma tuoksuu hyvältä. Tulee villi ja eläimellinen olo.

*pyylevä täti seisoo vesisateessa rillit huurussa*

Vierailija
7/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sade Ok, lumi ei missään muodossa eikä koskaan!

Vain loska on perseestä, jäinen pysyvä lumi hyvä. Paitsi silloinkin ainaa huomaa tammikuun alussa sen vaikutuksen.

Vierailija
8/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos sataa reippaasti, mutta pieni sade ei haittaa :) Minulla on astma ja allergioita, joten raikas, sateinen tai sateen jälkeinen ilma on ihanan raikasta ja suorastaan luksusta keuhkoille.

Vierailija
9/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tuulesta. 

Vaakasuoraan naamalle tuleva rankkasade on ihan erilaista kuin pystysuoraan tuleva. 

Eli ei sade ole olennainen, vaan tuuli. 

Mutta menen säällä kuin säällä ihan siksi, koska on koira :D

Suosittelen kaikille sohvaperunoille koiraa. Silloin ei valita ulkoilua säästä riippuen. 

Vierailija
10/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri vettähylkivän tuuliasun sadepäivien ulkoilua varten. Nautin raikkaasta ilmasta ja sateen ropinasta huppuun.

Vierailija
11/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä joiden on sateella helppo hengittää. Mun on huomattavasti vaikeampi kostealla, tuntuu ettei saa happea tarpeeksi.

Vierailija
12/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Hyvä sadetakki, jättisateenvarjo ja kumpparit, ihanaa. Ilma on raikasta, Suomessa varsinkin. No, saahan sitä haaveilla. ☔️

Vierailija
13/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella ulkoilu on minunkin mielestäni nautinto.

Vierailija
14/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Eikai tässä nyt koko kesää sisälläkään aleta norumaan. Muksut saa happea ja touhuttua myös sateella.

Vierailija
15/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Se on jotenkin ihanaa lähteä sateella kävelylle.

Vierailija
16/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tuulesta. 

Vaakasuoraan naamalle tuleva rankkasade on ihan erilaista kuin pystysuoraan tuleva. 

Eli ei sade ole olennainen, vaan tuuli. 

Mutta menen säällä kuin säällä ihan siksi, koska on koira :D

Suosittelen kaikille sohvaperunoille koiraa. Silloin ei valita ulkoilua säästä riippuen. 

Sama täällä, ja sinne ulos voi mennä silleen, että v*tuttaa, mutta parempi pitää positiivinen mieli kun sinne joutuu kuitenkin :D Ihan samat lenkit (20-30 min/kerta) säällä kuin säällä, koira ei myöskään välitä. :) 

Vierailija
17/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Hyvä sadetakki, jättisateenvarjo ja kumpparit, ihanaa. Ilma on raikasta, Suomessa varsinkin. No, saahan sitä haaveilla. ☔️

Tähän yhtälöön pitää lisätä vielä tuuli tietenkin, mutta sellainen pystysuora kaatosade syksyllä on maailman paras sää.

Vierailija
18/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pukeudutte kunnon vesisateella jotka nautitte sateesta?

Vierailija
19/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käynyt ihan tahallaan vesisadelenkillä, ja ilman sadevaatteita. Kun liikkuu koko ajan reippaasti, ei tule kylmä. Ja kotiin tultuani olen sitten mennyt lämpimään suihkuun, ja vaatteet kuivumaan.

Se on kyllä totta, että sesisateissakin on eroja. Rankkaan ukkoskuuroon en kyllä lähtisi, mutta sellainen tasainen kesäsade on hyvä lenkkeilykeli.

Vierailija
20/24 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin minäkin. Sateenvarjon alla on kiva ulkoilla. Ihan mukavia kesämuistoja on tullut niinkin, että on alkanut sataa kaatamalla juuri, kun olen ollut kävelemässä kotiin ilman sateenvarjoa, ja kotiin tultua on täytynyt pistää vaatteet kuivumaan ja mennä kuumaan suihkuun.

Kesäsade on romanttista ja hauskaa eikä niin vaarallista kuin monien suhtautumisesta voisi päätellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän