Käytätkö päihteitä päihtyäksesi?
Otsikossa jo koko kysymys, eli käytätkö päihteitä päihtyäksesi vai sen sijaan käytätkö niitä niin pieniä määriä tms., ettet päihdy eli olet päihteiden väärinkäyttäjä.
Kommentit (20)
Jos keskikalja on päihde niin kyllä. Silloin tällöin vedän 4-6 pientä tölkkiä vauhdikkaasti kurkusta alas. En tiedä onko tämä alkoholismia.
Käytän maun takia, mutta myös päihtymisen takia jos menen naisia iskemään, koska muuten jännittää liikaa. Parisuhteessa ollessani juon todella harvoin ja silloin kun juon, niin ostan jotain vähän parempia viskejä ja viinejä tai sitten juon jonkun kylmän limuviinan lämpimänä kesäpäivänä tai saunassa.
Tietty. Mulla nousee jo yks lonkero päähän, niin voi juoda sekä maun, että päihtymisen vuoksi sen pari illan ratoksi. Ja välillä (toki seurassa) enemmän, ja nimenomaan päihtymistarkoituksessa.
essoo, pirii, dännkkii ja koksuu sillon kun sitä saa. Näillä saa hyvät bile fiilikset muutaman kerran vuodessa. Alkoholia en juo.
Olen väärinkäyttäjä. En pidä tunteesta, joka tulee ollessani päihtynyt, vaikka toki joskus sinne pisteeseen päädynkin.
Juon alkoholia vain humaltuakseni, en muista syistä. Eli olen oikein oikeaoppinen päihteidenkäyttäjä. :D
Juon vaikka WC-Ankkaa jos se kolisee.
Alkoholia kyllä, pitää juoda niin että tuntuu. En voi koskaan olla liian kännissä (en kuitenkaan sammu, pysyn pystyssä jne.)
Kannabista sen sijaan polttelen hillitymmin, kun en tykkää olla kauhean pilvessä. Haen siitä enemmän rentoutumista ja sellaista mielen piristystä.
Minkä muun takia niitä käytetään ? En usko kenenkään pitävän viinan mausta niin paljon ,että on pakko saada
Vierailija kirjoitti:
Minkä muun takia niitä käytetään ? En usko kenenkään pitävän viinan mausta niin paljon ,että on pakko saada
Juu kyllä viinaa juodaan kännin vuoksi. Paremmalla päihteellä voi fiilistellä.
Juon joskus kaljan / lasin viiniä jotta rentoudun ja saan paremmin nukuttua eli joo, päihtymistähän sekin on. Räkäkännissä en tykkää olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän tummasta oluesta, kuivasta siideristä, hyvä puna- ja kuohuviinistä, mutta vain mausta. Yksi annos menee kevyesti, toisesta tulee jo epämiellyttävä olo. Humalatila on ihan kauhea. Alkoholia menee muutama annos vuodessa.
Pidän siiderin mausta ja likööreistä, mutta nykyisin päihtymisestä tulee jotenkin härö olo, eikä päihtyneenä voi ottaa rauhoittavaakaan. Siideri närästääkin.
Juon viinaa, silloin harvoin kun juon, vain ja ainoastaan humaltuakseni. Muuten en alkoholia tarvitse, eli en harrasta viiniä tai olutta ruoan kanssa enkä juo ns. saunakaljoja.
Juon Koskenkorvaa puhtaasti raikkaan maun vuoksi. Minkä muun takia sitä kukaan joisi?
Vierailija kirjoitti:
Juon Koskenkorvaa puhtaasti raikkaan maun vuoksi. Minkä muun takia sitä kukaan joisi?
Jep! Ja humalatila on ikävä lieveilmiö, joka nyt on vaan pakko sen makunautinnon takia kärsiä :D
Heroiiniä suoneen maun vuoksi, kokkelia nokkaan tuoksun vuoksi ja viinaa noin ihan muuten vaan, eli en, tai juu, mikäs tässä oli pointtina?
Käytän päihtyäkseni, valitettavasti vaan liian harvoin.
Aika osuva. oon tuolla logiikalla päihteiden väärin käyttäjä, kun en halua päihtyä päihteistä :D