Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri näkemys nimistä tytölle! Kompromissina nimi josta kumpikaan ei pidä?

Vierailija
19.07.2017 |

Saimme mieheni kanssa poikavauvan. Nyt ongelmatilanne nimistä, koska miehelläni ja minulla on TÄYSIN erilaiset nimimaut.
Mies pitää vanhoista ja selkeistä nimistä. Esim. Martta, Aino ja Liisi. Itse pidän uusista, moderneista ja hienommista nimistä kuten Jadessa, Jessika tai Alessia. Pulmaan ei löydy mitään ratkaisua. Nimi pitäisi ilmoittaa perjantaihin mennessä. Kohta on meillä ero edessä koska en kerta kaikkiaan suostu miehen ehdotuksiin tai hän minun!! Pitäisikö laittaa nimi joka ei ole kummankaan makuun? Tämä on esillä ollut ehdotus josta kysyn mielipidettä. Onko teillä nimi ehdotuksia meille?

Kiitoksia vastauksista ja avusta jo etukäteen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa Emma Sofia

Vierailija
22/24 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No provo kusi jo ekoilla virkkeillä, joskus käy näin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää, miten löysitte yksimielisyyden pojan nimen kohdalla. Vai onko mies ehtinyt jo mennä vaihtoon enne tytön syntymää? Olisi hyvä, että lapsen nimet sointuvat toisiinsa. Siitä syystä olisi ollut tärkeä, että olisit paljastanut pojan nimen. Herää epäilys, että jos isä on ehtinyt vaihtua, niin olet ehkä saanut pojan kohdalla tahtosi läpi ja pojalla on joku "moderni, kansainvälinen" etunimi. Miten on? 

Vierailija
24/24 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa lapselle kolme etunimeä. Se jonka sukunimi tulee lapselle, saa päättää yhdestä etunimestä, ja toinen kahdesta muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan