Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli treffeillle NYY-lippis päässä :(

Vierailija
19.07.2017 |

Odotin edes hiukan kypsää miestä (26v) mutta sieltä tuli räppikäppi päässä ja huppari harteilla poikanen. No Suomessa kun ollaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
2/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa tilanteessa voi muuta kuin lähettää takaisin kotiin kasvamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt tiedät ettei hän ole sinulle tarkoitettu. Joku toinen saattaa tykätä tuollaisesta tyylistä ja joskus hän löytää sopivan ja joskus sinäkin :)

Vierailija
4/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kannattaa jutella etukäteen, itse menin treffeille pikkutakissa, kauluspaidalla, tummat farkut ja tyylikkäät kengät. Treffikumppani kyseli jossain vaiheessa iltaa, että en kai aina pukeudu näin, kun olis kiva jos mulla olis huppari ja tennarit.

Vierailija
5/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ootin tinder treffiä kollareissa kotona, hän tuli verkkareissa ja hupparissa, nopeesti lähti ainenkin vaatteet kun alettiin nussimaan. En tiedä mitä valitat.

Vierailija
6/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kannattaa jutella etukäteen, itse menin treffeille pikkutakissa, kauluspaidalla, tummat farkut ja tyylikkäät kengät. Treffikumppani kyseli jossain vaiheessa iltaa, että en kai aina pukeudu näin, kun olis kiva jos mulla olis huppari ja tennarit.

Pöh, mä oisin ollu ihan myyty. Olisin toki itsekin tullut jossain mekossa tai hame + kiva paita.

Vierailija
7/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsi tulla omana itsenään, niin ei tarvinnut sinun pitkään arvailla, mikä hän on. Ei hän varmasti ilman naista jää, vaikka ei sinulle kelvannutkaan.