Mies tuli treffeillle NYY-lippis päässä :(
Odotin edes hiukan kypsää miestä (26v) mutta sieltä tuli räppikäppi päässä ja huppari harteilla poikanen. No Suomessa kun ollaan...
Kommentit (7)
Ei kai tuossa tilanteessa voi muuta kuin lähettää takaisin kotiin kasvamaan?
No, nyt tiedät ettei hän ole sinulle tarkoitettu. Joku toinen saattaa tykätä tuollaisesta tyylistä ja joskus hän löytää sopivan ja joskus sinäkin :)
Näistä kannattaa jutella etukäteen, itse menin treffeille pikkutakissa, kauluspaidalla, tummat farkut ja tyylikkäät kengät. Treffikumppani kyseli jossain vaiheessa iltaa, että en kai aina pukeudu näin, kun olis kiva jos mulla olis huppari ja tennarit.
Mä ootin tinder treffiä kollareissa kotona, hän tuli verkkareissa ja hupparissa, nopeesti lähti ainenkin vaatteet kun alettiin nussimaan. En tiedä mitä valitat.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kannattaa jutella etukäteen, itse menin treffeille pikkutakissa, kauluspaidalla, tummat farkut ja tyylikkäät kengät. Treffikumppani kyseli jossain vaiheessa iltaa, että en kai aina pukeudu näin, kun olis kiva jos mulla olis huppari ja tennarit.
Pöh, mä oisin ollu ihan myyty. Olisin toki itsekin tullut jossain mekossa tai hame + kiva paita.
Ymmärsi tulla omana itsenään, niin ei tarvinnut sinun pitkään arvailla, mikä hän on. Ei hän varmasti ilman naista jää, vaikka ei sinulle kelvannutkaan.
Otan osaa.