Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko löytänyt muita hävikkiruokakauppoja kuin ruotsalaiset Matsmart ja Fiksuruoka?

Vierailija
19.07.2017 |

Tilasin ensimmäistä kertaa Matsmartista kaikenlaista. Jos ja kun tällainen toiminta lisääntyy ja valikoima monipuolistuu, aion täyttää kodin varastot kaikenlaisella hävikkiruoalla.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kummassakin tosi huonot valikoimat, lähinnä karkkia yms., ja halvemmalla saa kaupasta. Harmi, aluksi näytti ihan toimivalta systeemiltä. Toimitusajat myös pidentyneet huomattavasti.

Vierailija
62/87 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valittavat erityisesti sitä, että myydään päiväysvanhoja tuotteita. Onko täysin ymmärretty, mistä kaikesta kauppojen hävikki koostuu? Tuotteiden hinnoittelu ei ole kyllä useinkaan kohdillaan. Kierto tehostuisi kunnollisilla alennuksilla, mutta tulisiko lisääntyvä logistiikka liian kalliiksi firmoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on järjettömän kalliita, mitä katsoin fiksuruuasta hintoja. Normaalikaupoista saa paljon halvemmalla, jos nyt ei oteta huomioon jotain sentin tuotetta, joita ei sitten ole kuin 1-2 kpl. 

Vierailija
64/87 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuruualla näyttää parhaillaan olevan myynnissä Taffelin Hot Rod perunarenkaita, joiden parasta ennen päiväys on umpeutunut melkein 10 vuotta sitten. Voiko olla totta? Vai onko sattunut vahingossa näppäilyvirhe? HInta on ihan samaa tasoa kuin loppuvuodesta vanhoiksi menevillä Taffelin tuotteilla.

Kuka uskaltautuu ostamaan ja kertomaan täällä, miltä ne maistuivat?

Jaa, minä varmaan tilasin kun tuohon aikaan tuli just noita ostettua. Oikein hyviä olivat. En katso koskaan päiväyksiä, en myöskään näistä tilatessa. En nimittäin usko, että pilaantuneen / vaarallisen ruuan myynti olisi sallittua Suomessa. Ja joku tuollainen tuote kuten sipsi, miten se edes menisi vanhaksi?

Itse tilaan molemmista jos sattuu jotain tuotteita mistä pidän ja ovat selvästi halpoja. Ja toki nyt jouluksi olen jo valmiiksi tilannut paljon suklaata ja sipsejä. En todellakaan aio ostaa normaalihintaisia tavallisesta kaupasta. Nyt olen tosin tutustumassa myös tuohon karkkinettikauppaan.

65/87 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä linkillä 5€ alennus tilauksestasi ja tällä hetkellä tarjouksessa 3kpl  Kultakatriina-kahvia 6.90€! Suosittelen ehdottomasti hyödyntämään minun alennustani! https://prz.io/5BQY6LHO

Vierailija
66/87 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 euron alennus tästä: https://prz.io/l24KZouA

Vierailija
67/87 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmon88 kirjoitti:

Iso peukku Urjalan makeistukun poistoerille jotka ovat parempia kuin normaalihintaiset matsmart ja fiksuruoka.

https://urjalanmakeistukku.fi/poistoerat.html

Isolta osin samoja tuotteita saa paljon halvemmalla halpiskaupoista (esim. Saiturinpörssi, Oreot 0,50 e (eurolla 3 pakettia), samoin Tuc-keksit, karkkeja vieläkin edullisemmin. Ei kannata tilata, jos ei juuri tiettyjä karkkeja halua. Pettymys! :/

Vierailija
68/87 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pakettia saludo kahvia 6,9e taas tarjolla.

+ femma alennusta linkin kautta https://www.fiksuruoka.fi/?ll_ref_id=vRryAbhLsEtVAX

Vierailija
69/87 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa verrata Lidlin hintoihin. Kun lähtöhinta on 30% korkeampi ja alennuksen jälkeen sama, ei tilaaminen kannata. Mieluummin priimaa Lidlistä.

Vierailija
70/87 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsmartin rahtaus Ruåtsista ei ole ainakaan ekoteko. Naurettavat "lähtöhinnat". Niistä on hyvä lyödä kovia "alennuksia". Nuijat ostaa hurmiossa.

Vierailija
71/87 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matsmartin rahtaus Ruåtsista ei ole ainakaan ekoteko. Naurettavat "lähtöhinnat". Niistä on hyvä lyödä kovia "alennuksia". Nuijat ostaa hurmiossa.

Totta, mutta fiksuruoka on kotimainen!

Vierailija
72/87 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuruoka myy paljon myös tuotteita jotka eivät ole menossa vanhaksi. Nämä "täydennys tuotteet" eivät toki ole ihan yhtä halpoja kuin muut.

Vierailija
73/87 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilaillut Fiksuruualta vitamiinejä ja lisäravinteita. Ne ovat usein jopa 80% tarjouksessa. Itse ruokatarjonta aika vähäistä.

Vierailija
74/87 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilaillut Fiksuruualta vitamiinejä ja lisäravinteita. Ne ovat usein jopa 80% tarjouksessa. Itse ruokatarjonta aika vähäistä.

Tämä on hyvä, jos vain ei pelkää päiväysvanhoja tuotteita voi säästää hyvin rahaa.

Vierailija
75/87 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä juurikaan mitään ruokaa ole. Joskus saa karkkia, suklaata ja juurikin keksejä yms. halvalla. Joskin, kannataa olla tarkkana, vaikka alennukset näyttää välillä hurjilta, ei hinta ole välttämättä jotain cittaria tai lidliä halvempi.

Vierailija
76/87 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat ovat liian korkeat verrattuna mihin tahansa markettiin ja valikoima on surkea. Laiskalle tai liikuntarajoitteisille toki hyvä vaihtoehto. Varmaan paranee valikoima ajan myötä.

Vierailija
77/87 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuruoka on ruotsalaisen Matsmartin sivukonttori.

Vierailija
78/87 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävikkiruokaviikot taas menossa fiksuruualla. Melko hyviä tarjouksia vaihteeksi.

Vierailija
79/87 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noilla ole tarjolla mitään terveellistä.

Parempi ostaa Lidlistä tuoretta laatikko, 2 euroa, tai S-kaupasta hävipussi, 50 senttiä.

Vierailija
80/87 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Batteryt 24 kpl 29.90 e sokeriton alennuksella. tai sokerilla 31.90e. Yli 60e kun ostaa normikaupasta pantitkin huomioiden.

Linkki 5e alennukseen

https://www.fiksuruoka.fi?ll_ref_id=0AvpQmtlsQtx8a