TARVITSEN NOPEASTI APUA NAISILTA!!
Moikka! Mitä mun pitäis tehdä nyt, kun sheivasin häpykarvani suihkussa ja tuli ihan hirveesti sänkeä ja punottaa. Viikonloppuna olis naisten saunailta, enkä haluis missata sitä tämmöisen takia. Tiedän kyllä, että lopputulos oli tämä, kun kiireessä sheivailin, koska ennen ei ole tullut mitään. Toivon hartaasti, että täällä olisi joku, joka tietää miten saada sänki ja punoitus pois mahdollisiman nopeesti! Arvostan jokaista järkevää neuvoa täydellä sydämellä! Tiedän, että tämä kuulostaa vähän ylireagoimiselta, mutta tämä asia ahdistaa minua. Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! :)
Kommentit (9)
Hyvä että valmistaudut kiireellä viikonlopun menoihin.. Tänään on jo kuitenkin keskiviikko.. Ja suihkussa!!!
Ehkä tämä provo olis toiminut vaikka perjantaina, mutta ei vielä tänään.
Vähän liian aikaisin kyllä aloitit. Varaa aika sokerointiin nyt, saatat päästä jo huomenna vahaamaan ne karvasi. Sitten apteekista jotain rauhoittavaa voidetta.
Oli provo tai ei, niin sinkkipastalla rauhoittuu nopeinmiten.
Käytetään vauvoista vanhuksiin.
Ilmakylpyä, talkkia, perunajauhoa..
Pepanthenia,minä olen muijan pildströmkarvat ajanut partakoneella,ei sänkeä eikä punotusta.
Netti on kyllä täynnä ohjeita ja neuvoja. Google ja sisäänkasvaneet karvat. Ihmiset on niin viisaita että opiskelee hieman ensin, ennenkuin rupeaa ekaa kertaa jotain tekemään.
Harmi, en valitettavasti osaa auttaa, mutta minulla täsmälleen sama ongelma! Toivottavasti joku osaa auttaa.