Mä en tajuu et miks vanhemmat antaa lapsillee viikkorahaa!
Siis mä en oo koskaa joutunnu tehä mitää kotitöitä täi sellasta humpuukkia. Aina ku pyydän vaikka isält et hei saanks 200€ sellasee leluu ja 20€ kerkkeihin nii se vippaa mulle 300€. Ja tää on toiminu iha sika hyvin. Miksei kaikki vois tehä tällee ja hylkää ne paskat kotityö jutut!
Kommentit (7)
ja pieni lisäys, että jos on vaikka 5 lasta perheessä niin jos antaa kaikille ees 200€/kk niin seon 1000€/kk, rupiaa tuntumaan sellainen perus duunarilla, ei mahdollista, oot vissiin perheen ainokainen?
Jaa että "vippaa". Tiedätkö sen sanan merkityksen?
Rahan käyttö, ja oppii, että kaikkea ei voi saada sormia napsauttamalla. Tulee muuten olemaan vaikea elämä, sitten kun asuu omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Rahan käyttö, ja oppii, että kaikkea ei voi saada sormia napsauttamalla. Tulee muuten olemaan vaikea elämä, sitten kun asuu omillaan.
Käy sossusta hakemassa. Da?
Sun vanhemmat onkii ihan v**u* rikkaita
jaahas, ne lapset oppii sitä rahan käyttöä paremmin, kaikilla eiole tunkea satasia silloin tällöin lasten kouraan kun ensin pitää maksaa se vuokra/kustannukset ja sitten ruuat, sun vanhemmilla on ilmeisesti käyny tuuria työelämässä, kaikilla eiole tätä onnea siunattu, eli siitä se johtuu