Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajuu et miks vanhemmat antaa lapsillee viikkorahaa!

12v
18.07.2017 |

Siis mä en oo koskaa joutunnu tehä mitää kotitöitä täi sellasta humpuukkia. Aina ku pyydän vaikka isält et hei saanks 200€ sellasee leluu ja 20€ kerkkeihin nii se vippaa mulle 300€. Ja tää on toiminu iha sika hyvin. Miksei kaikki vois tehä tällee ja hylkää ne paskat kotityö jutut!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, ne lapset oppii sitä rahan käyttöä paremmin, kaikilla eiole tunkea satasia silloin tällöin lasten kouraan kun ensin pitää maksaa se vuokra/kustannukset ja sitten ruuat, sun vanhemmilla on ilmeisesti käyny tuuria työelämässä, kaikilla eiole tätä onnea siunattu, eli siitä se johtuu

Vierailija
2/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni lisäys, että jos on vaikka 5 lasta perheessä niin jos antaa kaikille ees 200€/kk niin seon 1000€/kk, rupiaa tuntumaan sellainen perus duunarilla, ei mahdollista, oot vissiin perheen ainokainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että "vippaa". Tiedätkö sen sanan merkityksen?

Vierailija
4/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan käyttö, ja oppii, että kaikkea ei voi saada sormia napsauttamalla. Tulee muuten olemaan vaikea elämä, sitten kun asuu omillaan.

Vierailija
5/7 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan käyttö, ja oppii, että kaikkea ei voi saada sormia napsauttamalla. Tulee muuten olemaan vaikea elämä, sitten kun asuu omillaan.

Käy sossusta hakemassa. Da?

Vierailija
6/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vanhemmat onkii ihan v**u* rikkaita

Vierailija
7/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi olla noin urpo