Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työn puolesta autolla ajavat kaahaa niin paljon?

Vierailija
18.07.2017 |

Helsingissäkin jos tulee joku liikenneonnettomuus niin se on yleensä joko taksi tai vartija. Yhtenä kesänä olin lounasravintolassa töissä ja sielläkin vakituisilla oli kaasujalkaa kun ne toimitti asiakkaille ruokaa kotiin. Toisessa siivousfirmassa oikein vitsailtiin että joko on nystyrät valkoiset kun istuin pelkääjän paikalla matkalla asiakkaan luokse tyhjällä maantiellä. Liikennerajoituksista ja keskiviivasta ei ollut mitään tietoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on luonnollista. Mitä enemmän jotain asiaa tekee, niin sitä nopeammin ja virheettömämmin sen tekee. Minäkin ajan nopeammin, jos olen ajanut paljon.

En usko, että kyse on sen taksikuskin virheestä (toki tekee kokeneetkin virheitä), vaan siitä, että joku toinen törttöilee, eikä taksikuski ehdi nopeutensa vuoksi väistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti kun tekee jotain asiaa paljon, niin sen tekemisessä tulee helposti varomattomaksi kun itseluottamus nousee. 

Vierailija
4/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on luonnollista. Mitä enemmän jotain asiaa tekee, niin sitä nopeammin ja virheettömämmin sen tekee. Minäkin ajan nopeammin, jos olen ajanut paljon.

En usko, että kyse on sen taksikuskin virheestä (toki tekee kokeneetkin virheitä), vaan siitä, että joku toinen törttöilee, eikä taksikuski ehdi nopeutensa vuoksi väistää.

"Ajoin ylinopeutta ehkä ehtinyt väistää kun joku toinen teki virheen. Kaikki on siis toisen syytä." Olet nero. Saanko koskettaa sinua?

Vierailija
5/5 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toisia taitavammat kuskit ovat suurin riski liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän