Kuinka moni nainen saa ns sarjaorgasmeja?
Kysymys otsikossa.
Mun nykyinen saa, siis kymmeniä per kerta. En olekoskaan tavannut vastaavaa ja olinkin aluksi hyvin hämilläni. Samoin oli hän kerrottuani että jotkut naiset ei saa ollenkaan. Mun otannalla siis ehkä max 5% naisista on tuo kyky.
Tasan ei mee onnen lahjat naisten orkuissa jos ei miesten kalun koossakaan.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystytte tohon? Mulla menee orgasmista paikat niin herkiksi ettei sinne saa koskea heti uudestaan kun se helläkin kosketus sattuu.
Mulla vastaava tuntemus on vain klitoriksen ulkoisten osien kautta saadun orgasmin kanssa. Yhdynnässä saatu (sisempien osien kautta) ei taas ns. "kulu" käytössä, vaan juuri tuollainen sarjaorgasmi
Ilmeisesti paljon on kiinni siitä miten osat ovat sijoittuneet lottoarvonnassa. Kaikilla kun on hieman erilainen ja omanlaisensa rakenne. Olen ymmärtänyt että se g-piste olisi tosiaan sama asia kun klitoriksen sisemmän osat ja joillakin naisilla nämä sisemmät osat ovat ihan liki emättimen etuseinämää, joten stimulaatio onnistuu yhdynnässä. Voisin myös kuvitella, että jo pelkässä klitorisorgasmissa (ulkoisen osan stimuloinnissa) on huimia eroja jo pelkän nupun rakenteen perusteella. Kaikille ei siis kaikki välttämättä ole mahdollista, mutta monia paikkoja on varmasti mahdollista herkistää stimulaatiolle, sekä tietenkin ns. korvien väli vaikuttaa pitkälle kokemukseen.
Ihana vaimoni saa normiaamuna yli 10 O:ta eri asennoilla ja tavoilla.
Olen mies 43v saan sarjaorgasmeja lähes joka kerta. Vapisen ja vapisen kun haavanlehti, spermaa tulee ihan sairaasti ja av tykkää varsinkin takaapäin.
Uppp... Miten täällä on näin paljon ihmisiä, jotka on niin tietämättömiä. Osa saa orgasmeja osa ei. Osa taas saa useita ja osa vaan yhden. Ihmiset on erilaisia. Esim. Täällä monet sanonut, että sarjaorgasmit ei oo yhtä voimakkaita kuin eka. Itelläni taas on toisin päin. Eka ok, sitten pienenee ja sitten, jos vielä jaksaa väsertää niin 10 orgasmi on jo ihan maata järisyttävä (taivaallinen) ja sen jälkeiset, mutta siihen kunto loppuu jo.. Ikävä kyllä.. Lihakset väsähtää ja rupee olemaan pakkotyötä ja niin hikinen, että pakko lopettaa. Ainaki hetkeksi. 😁
Onnistuu kyllä, jos viitsii paneutua aiheeseen ja osaa saada naisen rentoutumaan esileikillä.
Onnistuu nuoleskelemalla ja sormia apuna käyttäen. Aloitan nuolemisen ihan vain nivusista kohti molempia häpykummun ulkoisia reunoja, jonka jälkeen kokonaisvaltaiseen nuolemiseen, hitaaseen sellaiseen. Samalla puhuu rivoja ja kehuu naista kokonaisvaltaisesti. Toisella kädellä voi vetää häpykumpua kohti naisen napaa.
Juuri ennen orgasmia ottaa sormet mukaan..aluksi keskisormi ja nimetön koukkuun ja vetää hellästi kuopimalla ja kun orgasmi lähtee vyörymään, niin nuolee oikein nopsaan ja pyörittelee etu- ja keskisormenpäillä vaginan sisältä ylhäältä tavallaan klitoriksen takaa hellästi koskien.
Tämän jälkeen pitää kuunnella ja seurata naisen vartalon liikkeitä ja puheita ja sen mukaan jatkaa ja pitää taukoa ja jatka ja pitää taukoa. Kunnes nainen on valmis ja vaginan lihakset puristaa todella kovin ja voimakkaasti sormia (tuntuu et sormet menee poikki), niin vasta lihasten rentoutuessa voi pikkuhiljaa yrittää varovasti vetää sormia pois vaginan sisältä.
Yhdynnässäkin onnistuu, mutta oman kokemuksen mukaan lähetyssaarnaja, nostaa lantiota pakaroista ylöspäin ja tavallaan tekee vain peniksen päällä edestakaista lyhyttä liikettä ihan vaginan suuaukolla.
Jos varsinkin nuoret ja hoikat yli 18 vuotiaat naiset usko, niin voin näyttää🤪
Nainen pystyy saamaan todella TODELLA ultimaattisia orgasmeja vasta sitten kun on SINUT/ITSENSÄ KANSSA, sorry vaan miehet mutta näin se on. Ei ole olemassa mitään masterorgasmin tuottajaa.
Se kaikista isoin O tulee tosiaan vasta sitten kun nainen on täysin rentoutunut/Seksuaalisesti vapautunut/sinut itsensä kanssa. Ja nainen on yleensä +40 tuossa vaiheessa. Nykyjonnet ei ole edes nähneet kun nainen oikeasti nauttii. Ja tuo ei onnistu kuin noin 4%naisista ihan oikeasti se on totuus. Perustelut alempana.
A esimerkki ei vapautuneesta naisesta. Timo ja tiina tapaavat, he viihtyvät toisten seurassaan tutustuvat ja alkavat seurustella vuoden tapaamisen jälkeen. 2 vuoden kohdalla he muuttavat yhteen. He ovat siis olleet nyt reilu 2 v yhdessä, he puhuvat avoimesti seksistä silti tuntuu että kitkaa on jossain jokin estää heitä täydeltä antautumiselta. Tiinalla on salaisuus , hän ei ole ollut rehellinen timolle, vaan on lähinnä puhunut reginasta oppimaansa. Timo suuttuu ja he eroavat. He kykenivät harrastamaan seksiä normaalisti/välillä toisensa yllättäen ja thats it.
Esimerkki B.
Timo ja Tiina tapaavat , he rakastuvat tulisesti, ovat kiimoissaan vaan katsoessaan toisiaan. He ovat koko suhteen ajan tunteneet kipinöintiä alapäässä molemmat toisiaan katsoessaan.
heillä ei ole salaisuuksia he ovat vapautuneita he eivät valehtele toisilleen haluista. Ja molemmat ovat vielä 10vuoden jälkeen täysin tyytyväisiä tilanteeseen, heillä ei ole suhde notkahdellut ainakaan seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pystyy saamaan todella TODELLA ultimaattisia orgasmeja vasta sitten kun on SINUT/ITSENSÄ KANSSA, sorry vaan miehet mutta näin se on. Ei ole olemassa mitään masterorgasmin tuottajaa.
Se kaikista isoin O tulee tosiaan vasta sitten kun nainen on täysin rentoutunut/Seksuaalisesti vapautunut/sinut itsensä kanssa. Ja nainen on yleensä +40 tuossa vaiheessa. Nykyjonnet ei ole edes nähneet kun nainen oikeasti nauttii. Ja tuo ei onnistu kuin noin 4%naisista ihan oikeasti se on totuus. Perustelut alempana.
A esimerkki ei vapautuneesta naisesta. Timo ja tiina tapaavat, he viihtyvät toisten seurassaan tutustuvat ja alkavat seurustella vuoden tapaamisen jälkeen. 2 vuoden kohdalla he muuttavat yhteen. He ovat siis olleet nyt reilu 2 v yhdessä, he puhuvat avoimesti seksistä silti tuntuu että kitkaa on jossain jokin estää heitä täydeltä antautumiselta. Tiinalla on salaisuus , hän ei ole ollut rehellinen timolle, vaan on lähinnä puhunut reginasta oppimaansa. Timo suuttuu ja he eroavat. He kykenivät harrastamaan seksiä normaalisti/välillä toisensa yllättäen ja thats it.
Esimerkki B.
Timo ja Tiina tapaavat , he rakastuvat tulisesti, ovat kiimoissaan vaan katsoessaan toisiaan. He ovat koko suhteen ajan tunteneet kipinöintiä alapäässä molemmat toisiaan katsoessaan.
heillä ei ole salaisuuksia he ovat vapautuneita he eivät valehtele toisilleen haluista. Ja molemmat ovat vielä 10vuoden jälkeen täysin tyytyväisiä tilanteeseen, heillä ei ole suhde notkahdellut ainakaan seksin takia.
Ei nyt ihan pidä paikkaansa tuo, että naisen orgasmi riippuisi siitä miten sinut on itsensä kanssa. Kokemusta on eri miehistä ja naisen orgasmi voi olla hyvin tekninen juttu, jonka mies tuottaa ja nainen vastaanottaa (jos haluaa), joskin tunteet voivat sekoittaa pakkaa. Ihan yhtä sinut olin ikävuosina 36 - 39 itseni kanssa, kun sinkkuna elelin, mutta seksi eri miesten kanssa oli erilaista. Esim. yksi mies, joka oli kovin ihastunut minuun, mutta omasta mielestäni väärällä aaltopituudella kanssani, sai minut tulemaan kolmesti suuseksillä samana aamuna. Puolivuotisessa seurustelusuhteessa en saanut kertaakaan orgasmia.
Yksin en saa kuin nopean klitaorgasmin jonka jälkeen ei yleensä kiinnosta jatkaa. Miehen kanssa saan aina jos hän haluaa siihen käyttää aikaa, ekassa menee hetki mutta sitten jos olen tosi kiihottunut, voi parhaimmillaan orkkuja jatkaa ja jatkaa niin että hän hieman hellittää pehmeämmäksi kun tulen ja pari sormen liikettä, taas jatkuu. Yhdynnössäkin parhaimmillaan joka työntö nostaa uuteen orkkuun.
Yleensä jos on nopea sessio (n. 30min) niin tulen 1-5x, mutta jos käyttää aikaa enemmän ja olen oikeassa mielentilassa, voin niin kauan saada kunnes olen aivan väsynyt ja hikinen enkä pysty kuin tärisemään. On ihana tunne olla täysin miehen armoilla orgasmista toiseen tajuamatta muusta maailmasta mitään.
Silloin saan, jos kohdalle sattuu mies joka saa minut squirttaamaan. Siihen ei tosin ole pystynyt kun pari miestä.
En edes itse tiennyt tästä kyvystäni, ennen kuin "oikea" sattui kohdalle. Voi sitä häpeän ja hämmästyksen määrää. Mies vaan hoki miten kiihottavaa se oli ja oli innoissaan kuin pikkupoika. Minä olisin voinut vajota syvälle sänkyyn.
Kuitenkin näiden purkausten kerran alettua ei loppua meinaa tulla. Sekä niitä paukkuu tosi tiheään. Ainakaan sen miehen kanssa. Hän jatkoi ja jatkoi ja ... Lopetin laskemassa, mutta 10+ meni kyllä varmasti. Peti märkä patjaan asti.
Tästä on jo muutama vuosi. Enää en saa kuin erillisiäalle minuutin mittaisia. Kun ensimmäiset 15 mminuuttia oli rakasteltu sisäkkäin, sain sarjaorgasmeja noin 5 minuuttia putkeen, sitten noin 5 minuutin tauko ja taas uusi sarja. Tätä saattoi jatkua tunninkin, sitten loppui lihasvoima alapäästä. Kaikki edellä olevan voi todentaa muutamaltakin kotivideolta, joita on tallella. Sonyn videokameran digivideonauha oli 60 minuuttia ja loppui usein kesken.
Minä saan klitoriksen kautta sarjana sillä tavalla että ei tarvitse pitää kun 10-30 sek. taukoa ja sitten hieroa uudestaan niin tulee seuraava. Periaatteessa niin kauan kun jaksan ja innostus riittää. Jos pidän pidemmän tauon, vaikka 15min ja hieron uudestaan niin orgasmi on supervoimakas taas.
Tätä voi tietty myös yhdistää yhdyntään mutta periaatteessa klitoris on ainut keino millä saan yhdynnässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystytte tohon? Mulla menee orgasmista paikat niin herkiksi ettei sinne saa koskea heti uudestaan kun se helläkin kosketus sattuu.
Mulla vastaava tuntemus on vain klitoriksen ulkoisten osien kautta saadun orgasmin kanssa. Yhdynnässä saatu (sisempien osien kautta) ei taas ns. "kulu" käytössä, vaan juuri tuollainen sarjaorgasmi
Miten sen voisi oppia saamaanyhdynnässä? Yleensä saan vaan just suu/käsipelillä
Yritä löytää g-pisteesi (ohjeita netissä). Ilmeisesti osalla naisista g-piste on herkempi ja osalla ei sitä ole, asiasta kiistellään. G-pistettä ärsyttämällä saat useita peräkkäisiä orkkuja kunhan vain stimulointi jatkuu koko ajan.
Tuo ei nyt ole mikään tae. Vaimoni saanut aina vain kerran ja kovaa orgasmeja g-pisteestä. Toisinaan lyhempi toisinaan pidempiä ja vielä rajumpia. Sen jälkeen on aina voimat loppu. Peräkkäisiä, siis sellaisia missä on tauko välissä ei ole saanut g-pisteestä tai muualtakaan hyvältynä koskaan. Jos on saanut pari, niin toisen suuseksillä ja toisen yhdynnässä. Jos yhdynnässä, niin aina niin rajun, ettei toiseen ole ollut voimia. Eli käytännössä aina kerran ja totaalisesti all in. Sitä en tiedä, vaikuttaako se, että hän on saanut aina joka seksikerralla, joten ei ole syntynyt koskaan patoutumia ja paineita orgasmien saamiseksi.
Eilisiltana sain useita peräkkäin. En pysynyt laskuissa mukana. Ejkä naapuri laski? 69:ssä tämä onnistuu mulla nykyisen rakastajan kanssa. Aiempi ennätys oli aiemman rakastajan kanssa 3. Ja miehet, jotka eivät osaa antaa mulle suuseksiä, katkerana ihmettelevät, miksei heidän tarjoama seksi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 43v saan sarjaorgasmeja lähes joka kerta. Vapisen ja vapisen kun haavanlehti, spermaa tulee ihan sairaasti ja av tykkää varsinkin takaapäin.
onko miehelläsi käyrä kalu?
Mä saan helposti ja nopeasti klitoriskiihottimella monta orkkua. En oo kokeillut ikinä mikä ois ennätys ku vaikka tulee helposti ja äkkiä ne on aina laimeampia niin en ota yleensä kun sen 3 tai 4 ekaa. Kerran menin 7 asti.
Sajaorkutkunniaa kirjoitti:
Uppp... Miten täällä on näin paljon ihmisiä, jotka on niin tietämättömiä. Osa saa orgasmeja osa ei. Osa taas saa useita ja osa vaan yhden. Ihmiset on erilaisia. Esim. Täällä monet sanonut, että sarjaorgasmit ei oo yhtä voimakkaita kuin eka. Itelläni taas on toisin päin. Eka ok, sitten pienenee ja sitten, jos vielä jaksaa väsertää niin 10 orgasmi on jo ihan maata järisyttävä (taivaallinen) ja sen jälkeiset, mutta siihen kunto loppuu jo.. Ikävä kyllä.. Lihakset väsähtää ja rupee olemaan pakkotyötä ja niin hikinen, että pakko lopettaa. Ainaki hetkeksi. 😁
Täällä sama, että orgasmit voimistuvat. Tulen todella herkästi, kun tuohon huumaan pääsen ja hyväilen samalla klittaa. Lakanat hiestä märät, välillä myös squirteista. Jossain vaiheessa lopetettava (jep, ainakin hetkeksi), kun en jaksa enää. Orgasmit tulevat pitkinä ja voimakkaina ja ulisen niiden mukana.
Kysely kehiin! Kiinnostaa hikisten sarjaorkkujen yleisyys.
Peukuta ylös, jos tunnistat mistä edellä puhutaan (eli isoO voi jatkua niin pitkään kuin kunto kestää) tai peukku alas, jos et ole kokenut vastaavaa.
En saa. Mulla kaikki halut loppuu yhden orgasmin jälkeen. Mutta se yksi ja ainoa on kyllä ihan taivaallinen!
N38
Vai että oikein kyky. Just.
Itsehän saan aina useita orgasmeja putkeen. Aina kun saan orgasmin. Harmi vaan, etten juuri koskaan saa orgasmia mitenkään, ehkä noin kerran vuodessa. Ei oo kukaan mies kyllä arvostanut tätä upeaa kykyä... :D Yksittäiset orgasmit on enemmän fine, jos niitä saa vaikka joka toisellakin seksikerralla yhden.