Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen saa ns sarjaorgasmeja?

Vierailija
18.07.2017 |

Kysymys otsikossa.
Mun nykyinen saa, siis kymmeniä per kerta. En olekoskaan tavannut vastaavaa ja olinkin aluksi hyvin hämilläni. Samoin oli hän kerrottuani että jotkut naiset ei saa ollenkaan. Mun otannalla siis ehkä max 5% naisista on tuo kyky.
Tasan ei mee onnen lahjat naisten orkuissa jos ei miesten kalun koossakaan.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen kumppani saa. Ensimmäiseen saattaa mennä jonkin aikaa mutta sitten taivas repeää. Oikkuja tulee peräjälkeen siten että on vähän niinku yhtä orkkua kokoajan. On sitten pakko keskeyttää kun on niin puhki ja tuntuu että pyörtyy. Lakanat hiestä ja roiskeista märät. Ei ole kuulemma kokenut koskaan aikaisemmin muiden kanssa. Itsellä on normaalia huomattavasti isompi kalu mutta en ole tätä kenenkään toisen kanssa kokenut. Ollaan molemmat nyt yli 50 vuotiaita. 

M 53

Vierailija
62/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nykyinen kumppani saa. Ensimmäiseen saattaa mennä jonkin aikaa mutta sitten taivas repeää. Oikkuja tulee peräjälkeen siten että on vähän niinku yhtä orkkua kokoajan. On sitten pakko keskeyttää kun on niin puhki ja tuntuu että pyörtyy. Lakanat hiestä ja roiskeista märät. Ei ole kuulemma kokenut koskaan aikaisemmin muiden kanssa. Itsellä on normaalia huomattavasti isompi kalu mutta en ole tätä kenenkään toisen kanssa kokenut. Ollaan molemmat nyt yli 50 vuotiaita. 

M 53

Olen pienellä katkaravulla saanut usealle naiselle sarjaorkkuja, joten ei se siitä koosta pelkästään kyllä tule, sulla on varmasti oikea tyyli, kulma ja olet lämmitellyt naisen sopivasti. Teillä on varmasti hyvä henkinen yhteys ja luottamus ja naisesi voi vain heittäytyä vietäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 53

Olen pienellä katkaravulla saanut usealle naiselle sarjaorkkuja, joten ei se siitä koosta pelkästään kyllä tule, sulla on varmasti oikea tyyli, kulma ja olet lämmitellyt naisen sopivasti. Teillä on varmasti hyvä henkinen yhteys ja luottamus ja naisesi voi vain heittäytyä vietäväksi.

Joo on hyvä yhteys ja kyllä osaan myös käyttää niin että naiset tykkää. Mutta on siinä isossa koossa hänelle merkitys. Haluaa ottaa aivan juuria myöten ja pitää pohjassa orkkujen aikana. Ihan uskomattoman hyvälle tuntuu myös itselle ja se kun saa painaa ihan kokonaan sisään.

Vierailija
64/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaki-Setä him self kirjoitti:

Onnistuu kyllä, jos viitsii paneutua aiheeseen ja osaa saada naisen rentoutumaan esileikillä.

Onnistuu nuoleskelemalla ja sormia apuna käyttäen. Aloitan nuolemisen ihan vain nivusista kohti molempia häpykummun ulkoisia reunoja, jonka jälkeen kokonaisvaltaiseen nuolemiseen, hitaaseen sellaiseen. Samalla puhuu rivoja ja kehuu naista kokonaisvaltaisesti. Toisella kädellä voi vetää häpykumpua kohti naisen napaa.

Juuri ennen orgasmia ottaa sormet mukaan..aluksi keskisormi ja nimetön koukkuun ja vetää hellästi kuopimalla ja kun orgasmi lähtee vyörymään, niin nuolee oikein nopsaan ja pyörittelee etu- ja keskisormenpäillä vaginan sisältä ylhäältä tavallaan klitoriksen takaa hellästi koskien.

Tämän jälkeen pitää kuunnella ja seurata naisen vartalon liikkeitä ja puheita ja sen mukaan jatkaa ja pitää taukoa ja jatka ja pitää taukoa. Kunnes nainen on valmis ja vaginan lihakset puristaa todella kovin ja voimakkaasti sormia (tuntuu et

Riippuu paljon naisesta. Jotkut menevät ekasta orgusta niin kosketusaroiksi etteivät voi jatkaa.

Mutta niille ketkä pystyvät ja haluavat jatkaa, niin tuo mainitsemasi toimii. Ainakin oman rajallisen kokemuksen mukaan ;)

Vierailija
65/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 53

Minulla ei ole iso, mutta on väitetty taitavaksi käsistä ja kielestä :)

En tiedä sen kiihottavampaa katseltavaa kuin nainen joka ei ole ihan tässä maailmassa orkkujen tahtiin kouristellessaan.

Vierailija
66/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kalu hoitaa hommat täälläkin maaliin. Orkuille ei loppua näy, kun taivas aukeaa. Toki myös hyvä sormileikki vie samaan, mutta se ei ole yhtä intiimiä kuin kalu ja hikinen läheisyys. Vaatii mieheltä viitseliäisyyttä ja kestävyyttä. Onneksi molempia löytyy!!

Vierailija
67/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan peräkkäisiä. Mutta sori mieheni, niin paljon kuin sinua ja penistäsi arvostankin niin peräkkäiset orgasmit on kyllä ihan mun oma ominaisuus ja oman työn tulos. Niin sanotusti otan omani. Miehen peniksen koolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, paitsi toki miehelläni on täydellinen (pus). 

Vierailija
68/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan peräkkäisillä orgasmeilla? Paljonko huippujen välissä voi mennä aikaa? Puoliminuuttia, 10 sekuntia?

Vierailija
69/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pystyy saamaan todella TODELLA ultimaattisia orgasmeja vasta sitten kun on SINUT/ITSENSÄ KANSSA, sorry vaan miehet mutta näin se on. Ei ole olemassa mitään masterorgasmin tuottajaa.

Se kaikista isoin O tulee tosiaan vasta sitten kun nainen on täysin rentoutunut/Seksuaalisesti vapautunut/sinut itsensä kanssa. Ja nainen on yleensä +40 tuossa vaiheessa. Nykyjonnet ei ole edes nähneet kun nainen oikeasti nauttii. Ja tuo ei onnistu kuin noin 4%naisista ihan oikeasti se on totuus. Perustelut alempana.

A esimerkki ei vapautuneesta naisesta. Timo ja tiina tapaavat, he viihtyvät toisten seurassaan tutustuvat ja alkavat seurustella vuoden tapaamisen jälkeen. 2 vuoden kohdalla he muuttavat yhteen. He ovat siis olleet nyt reilu 2 v yhdessä, he puhuvat avoimesti seksistä silti tuntuu että kitkaa on jossain jokin estää heitä täydeltä antautumiselta. Tiinalla on salaisuus , hän ei ole ollut rehellinen timolle, vaan on lähinnä puhunut reginasta oppimaansa

Tämä. Allekirjoitan. Se, että on puhuttu menneet, exät, tulevat, liiton aikana ihastumiset, fantasiat, jne. Portit on auki. 

Vierailija
70/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneet! Onko joku tietty asento varmempi?

Vierailija
71/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitetaan peräkkäisillä orgasmeilla? Paljonko huippujen välissä voi mennä aikaa? Puoliminuuttia, 10 sekuntia?

Ei niiden välissä ole aikaa. Huippu vaan jatkuu ja jatkuu. Kuin surffari nousisi aallon päälle.

Vierailija
72/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ennen saanut kuin vaivoin yhden, nykyisessä suhteessa 5-15 orgasmia putkeen aivan tosi helposti. G-pisteestä suurin osa, ja tosiaan minullakin voimistuvat vain mitä useammin laukean. Viimeisin on vähän tilanteesta riippuen usein niin hurja, että joudun pyytämään että ei pliis enää, kun ei meinaa pysyä tajuissaan 😅

Vierailija
73/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo kans saa hyvin usein ja kovaa. Saa joka asennossa sekä myös peppuorgasmeja. Peniksen koolla nyt tuskin on merkitystä siinä mielessä, että minulla on keskimittainen, jolla painan syvälle, ja lujaa. Tosin laukeaa myös hitaassa rakastelussa.

Ihanaahan se on kun vaimo nauttii siitä niin paljon että haluaa seksiä joka päivä. 

Vierailija
74/94 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ylempänä sanoi hoitavansa itse itselleen sarjaorgasmit. Sama täällä! Klitan hyväily on se pääjuttu ja lisäksi tarvitaan sormet/kalu, jotka jaksaa. Alkoipas tehdä heti mieli...

Vierailija
75/94 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele sarjaorgasmi.

Itse saan useita orgasmeja seksin aikana nykyisen mieheni kanssa. 

Edellisten kanssa sitä on ollut helppo feikata. 

Vierailija
76/94 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 53

Joo on hyvä yhteys ja kyllä o

Naisena nyt kyllä puututtava tähän. Kookas on helposti liiankin iso. Se sattuu ja varsinkin ennen kuin on tosi hyvin lämmitelty, seksi ei ole lähellekään nautinnollista. Pitää oikeasti saada kumppani rentoutumaan ja liukastumaan. Se on yllättävän pitkä prosessi ja hienoa jos jaksat sen käydä hänen kanssaan.

Pieni katkarapu. Olet varmasti todella taitava rakastaja. Osaat painautua juuri oikeaan kohtaan ja tuoda naiselle nautinnon.

Teille molemmille:

naiset voivat saada orgasmeja muutenkin kuin yhdynnässä. 

itse saan orgasmin nännejä stimuloimalla. Moni muu nauttii nuolemisesta. Minä taas saatan saada orgasmin miehen nuolemisesta. Voin myös saada orgasmin täysin ilman kosketusta. Pelkkien mielikuvien avulla. 

Herkkiä kohtia, jotka voivat sytyttää kumppanin niiden perinteisten lisäksi:

ranne, nilkat, korvat, niska (uuh taivas, todellakin niska), reidet

Vierailija
77/94 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kalu hoitaa hommat täälläkin maaliin. Orkuille ei loppua näy, kun taivas aukeaa. Toki myös hyvä sormileikki vie samaan, mutta se ei ole yhtä intiimiä kuin kalu ja hikinen läheisyys. Vaatii mieheltä viitseliäisyyttä ja kestävyyttä. Onneksi molempia löytyy!!

Naisena pakko sanoa: yök!

hikinen läheisyys ja mies joka luulee että iso kalu riittäisi. Yök yök yök!

Vierailija
78/94 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 53

Hei. Olen kyllä kokenut seksin saralla ja tiedän miten nainen saadaan kiihottumaan ja miten hänelle tuotetaan nautintoa. Tosiaan tällaiset sarjaorkut ovat itselle ja kumppanille uusi asia. Kokoasiaan se että joillekin omani on ollut turhan iso mutta  hänelle ei.

M 53

Vierailija
79/94 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä moniko saa mutta ainakin vaimoni saa useita kertoja. Joskus tyytyy kolmeen tai jopa vain kahteen jos vaikka paikat hellänä tms. Mutta parhaimmillaan 5 tai jopa enemmän. Hän on hieman ujo mutta makuukammarissa kehtaa kyllä nykyään pyytää ja vaatia lisää. Sillä asialla häntä usein kiusoittelen ja hän onkin kehittynyt aikamoiseksi nautiskelijaksi

Vierailija
80/94 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut orgasmi herkkä. Saa mieheni nuolessa useita ja yhdynnässäkin. Vapisen kun horkassa orgasmien tullessa silmissä vilisee ja mieheni mukaan kiljun josta en itse tiedä mitään. Seksi on mielestäni parasta elämässä mitä on ja harrastamme sitä useasti viikossa.  Miisa 34.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän