Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sen hissin voisi lähettää käytön jälkeen takaisin maatasoon?

Vierailija
18.07.2017 |

Ainakin meidän talossa (8 kerrosta) menee ikuisuus kun odottelee hissin saapuvan sieltä ylimmästä kerroksesta maatasoon. Eikö olisi hyvä jos sen lähettäisi aina "käytön jälkeen" sinne? Suurin osa ihmisistä tarvitsee hissiä kuitenkin nimenomaan YLÖS menemiseen. Alaspäin on helpompi mennä portaita, ainakin jos asuu ensimmäisissä kerroksissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems...

Vierailija
22/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei asu jossain kymmenennessä kerroksessa niin hissin käyttö ei edes ole perusteltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kerrostalossa hissi on ohjelmoitu menemään automaattisesti 1. kerrokseen. Muutaman minuutin se pysyy tyhjillään ylemmissä kerroksissa sitten se lähtee itestään ensimmäiseen. Aina on hissi odottamassa alhaalla!

Oi, teillä on fiksu taloyhtiö :) -ap

Vierailija
24/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suosittelisin ns. sapattihissiä (yleinen Israelissa, pysähtyy joka kerroksessa automaattisesti kun sapattina ei saa painaa hissin nappia edes). Jospa se kärsivällisyys siitä kehittyisi - mulla ainakin kehittyi kun vietin Tel Avivissa aikaa ja huone oli 12. kerroksessa ja osuin sapattihissiin :D 

Vierailija
25/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkätakia te vetelykset käytätte hissiä? Minä kävelen portaat aina, vaikka olisi ostoskassi mukana. Parasta hyötyliikuntaa ikinä.

Lastenvaunuja on aika ikävä vetää 7. kerrokseen portaita pitkin.

Vierailija
26/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen mikä siinä on ongelmana odottaa se aika että se hissi tulee alas? Onko muka niin kiire kotiin ettei voi enää odottaa hetkeäkään enempää että se hissi tulee alas. Jos siinä menee niin kauan eikä jaksa odottaa niin miksei suoraan lähde vaikka portaita pitkin ylös. Ei tarvitse odottaa hissiä, ja saa liikuntaa! Avot!

- 5 kerroksen asukki ja hissi 50 luvulta