Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sen hissin voisi lähettää käytön jälkeen takaisin maatasoon?

Vierailija
18.07.2017 |

Ainakin meidän talossa (8 kerrosta) menee ikuisuus kun odottelee hissin saapuvan sieltä ylimmästä kerroksesta maatasoon. Eikö olisi hyvä jos sen lähettäisi aina "käytön jälkeen" sinne? Suurin osa ihmisistä tarvitsee hissiä kuitenkin nimenomaan YLÖS menemiseen. Alaspäin on helpompi mennä portaita, ainakin jos asuu ensimmäisissä kerroksissa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole pöljempää ehdotusta kuullut!

Vierailija
2/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hissin nappia voi painaa vain kun on ovi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin vanha hissi, että alastuloon menee ikuisuus, niin todennäköisesti sitä ei voi lähettää yläkerroksista alas vaikka haluaisi. Vanhemmissa hisseissä kun painikkeet toimivat vasta kun hissin ovi on kiinni.

Vierailija
4/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se odotteluaika kuule pitkällä aika välillä tasoitu. Tokihan sen hissin voisi ohjelmoida monellakin tapaa toimimaan optimaalisesti mutta onko se vaivan arvoista?

Ja eikös järkevintä olisi että se on aina keskimmäisessä kerroksessa?

Vierailija
5/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä yläkerroksissa asuu esim. huonojalkaisia, lapsiperheitä, painavien tavaroiden kantajia jne.

Vierailija
6/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ainakin meillä

Vierailija
7/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla on hissi joka menee 3. kerrokseen tyhjillään ollessa. Ilmeisesti firma joka on 3. kerroksessa on maksanut sellaisesta palvelusta että hissiin on tehty tuollainen tekninen ratkaisu.

Vierailija
8/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sähkönkulutusta. Ei sitä etukäteen voi ennustaa missä kohtaa taloa seuraavana hissiä tarvii.

Vierailija
9/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tietenkin tarkoitan tällä vain niitä hissejä, jotka voi lähettää alas. Enhän minä nyt ihan idiootti sentään ole. -ap

Vierailija
10/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lähettää puoliväliin.

Vierailija
11/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa sähkönkulutusta. Ei sitä etukäteen voi ennustaa missä kohtaa taloa seuraavana hissiä tarvii.

Ei voikaan, mutta kuten sanoin: SUURIN OSA tarvitsee hissiä nimenomaan mennäkseen 1. kerroksesta johonkin. Moni kävelee portaat alas vapaaehtoisesti, mutta harva kävelee niitä ylös jos on hissi saatavilla. -ap

Vierailija
12/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissi aina neloseen!

Vierailija
13/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä duunissa lastauslaiturilta menee hissi kerroksen ylös ns takaovelle mitä käytän töistä lähtiessä. Olen alkanut lähettämään hissin alas kun poistun siitä, hissillä kestää i-k-u-i-s-u-u-s liikkua alas/ylös joten tuon kivan mielen jollekkin. Tiedän että kukaan muu ei tätä tee, moukkia, mutta "valmiiseen" hissiin on silti kiva astua.

Vierailija
14/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voikaan, mutta kuten sanoin: SUURIN OSA tarvitsee hissiä nimenomaan mennäkseen 1. kerroksesta johonkin. Moni kävelee portaat alas vapaaehtoisesti, mutta harva kävelee niitä ylös jos on hissi saatavilla. -ap

Minä kävelen lähes aina sekä alas että ylös. Tosin asun vain 3. krs:ssa.

Vierailija
15/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen lähes aina sekä alas että ylös. Tosin asun vain 3. krs:ssa.

En usko tätä juttua.

Vierailija
16/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän talossa voi lähettää hissiä takaisin maatasoon ellei itse mene mukana. Eikä tää ole edes kovin vanha talo.

Vierailija
17/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän talossa voi lähettää hissiä takaisin maatasoon ellei itse mene mukana. Eikä tää ole edes kovin vanha talo.

Ehkä aloituksessa tarkoitettiin niitä hissejä, joissa on tämä ominaisuus?

Vierailija
18/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti. Ehkä paskin idea minkä olen tänään kuullut.

Vierailija
19/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia te vetelykset käytätte hissiä? Minä kävelen portaat aina, vaikka olisi ostoskassi mukana. Parasta hyötyliikuntaa ikinä.

Vierailija
20/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kerrostalossa hissi on ohjelmoitu menemään automaattisesti 1. kerrokseen. Muutaman minuutin se pysyy tyhjillään ylemmissä kerroksissa sitten se lähtee itestään ensimmäiseen. Aina on hissi odottamassa alhaalla!