Sanomalehdet: Cannonball hajoamassa - jengiliivejä poltetaan
Mikähän syynä? muotibisnekset ja julkkisten kumartelu... Katu-uskottavan prosenttijengin touhua?
Kommentit (30)
Tämähän selittäis sitten mitä näin viime viikolla... en uskalla puhua nyt enempää.
Tässäkin South park oli oikessa: faggots
Sota siitä tulee. Uusi biker-sota jälleen. Edellisestä on 20 vuotta aikaa ja siihen osallistuneet istuu linnassa edelleenkin.
Että joo tosiaankin Krp seurailee tilannetta. Täydessä hälytysvalmiudessa...
Vierailija kirjoitti:
Sota siitä tulee. Uusi biker-sota jälleen. Edellisestä on 20 vuotta aikaa ja siihen osallistuneet istuu linnassa edelleenkin.
joopa joo, sillon ysärillä ne sentään varmaan olikin jotain... nykyään myy huppareita ja juo vaaleenpunasia drinksuja b-luokan julkkisten kanssa. Sinne vaa tositeeveeseen sitte itkemään seuraavaksi.
Miten nyt veljesten ja perheen käy? Eikö perhe/veljet olekaan tärkeintä?
Menevät muihin jengeihin tai perustavat uuden.
Itse seuraan suurennuslasilla. Naapurissa asuu toisen ison jengin jäsen.. pitääkö lähteä evakkoon?
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt veljesten ja perheen käy? Eikö perhe/veljet olekaan tärkeintä?
No, höh. Kuten tuolla sanottiin. Nacci myy huppareita. Kyllä ne pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joo tosiaankin Krp seurailee tilannetta. Täydessä hälytysvalmiudessa...joopa joo, sillon ysärillä ne sentään varmaan olikin jotain... nykyään myy huppareita ja juo vaaleenpunasia drinksuja b-luokan julkkisten kanssa. Sinne vaa tositeeveeseen sitte itkemään seuraavaksi.
Niin siis Nacci tekee niin. Siellähän muitakin jäseniä kuin Nacci. Nacci.
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vähän eri tyyppejä kun nämä nykyset.. Nämä tuskin saavat aikaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joo tosiaankin Krp seurailee tilannetta. Täydessä hälytysvalmiudessa...Ne oli vähän eri tyyppejä kun nämä nykyset.. Nämä tuskin saavat aikaan yhtään mitään.
Lisäyksenä ielä ettei janne nacci edes jouda sotimaan ku pitää kiirettä viinilasin kans #cottagelife
Niin varmaan tuo instapelleily ei ole ihan kaikkien mielestä semmoista arvostettavaa harrastusta. Ehkäpä mc-klubi voisi vaikka ajaa niillä pyörillään jokusen sataa kn kerran kesässä.
Taikka sitten ei ehdi.
Siinähän sitä eroavaisiutta jo tuleekin.
Miksi tämä on ip-lehtien 1. uutinen? Ovatko nämä verrattavissa Cheekiin ja muihin julkkiksiin?
Julkkisten kumartelua?
Mä olen aina ajatellut, että ne julkkikset ovat asiakkaita ja hyvä bisnesmies pitää asiakkaat tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on ip-lehtien 1. uutinen? Ovatko nämä verrattavissa Cheekiin ja muihin julkkiksiin?
moottoripyöräjengien törttöily voi olla sivullisille vähän epämieluisaa, itsekin tunnen 2 omalta alueelta tätä porukkaa ja ihan kiva tietää. Kai ne on vähän samanlaisia julkkiksia kun tuksu, tauski ja vesa keskinen,
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten kumartelua?
Mä olen aina ajatellut, että ne julkkikset ovat asiakkaita ja hyvä bisnesmies pitää asiakkaat tyytyväisenä.
pienimassinen marginaaliporukka? Eiköhän oo vaan alkanut tositeevee-elämä vetää puoleensa, kun ei tajua missä ne oikeet massipäälliköt kulkee. Ne ei oo mitään pikkurahan radiojuontajia ja ulosottoveloissa pyöriviä tempationisland tsirpuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tärkeämpi uutinen.
Kansalaisen on hyvä olla perillä mitä rikollisjärjestöt puuhaa. Jos historia toistaa itseään.. läheisiäkin on hyvä varotella. Liivien polttaminen ei ole pikku juttu. No, muissa jengeissä. Kuulista en tiedä.
Sinänsä huvittavaa, että tyypit poltti liivinsä jo 14-15. välisenä yönä. Nyt vasta lehdet kiinnostui, kun on hiljaisempi päivä. Poliisikin vahvisti lähinnä minfon juttuja.
Olen ihmetellyt Naccin huppari ja pipomyyntiä.