Tori.fi myyminen
Hiukanko kyllästyttää ihmisten viestit. Kuvassa on keltainen sohva, kysymys: Minkä värinen sohva on. Kuva on valoisa, ei jää epäselväksi. Krominen valaisin, edelleen myynnissä, linkki verkkokauppaan, jossa ovh 220e. Mulla hintapyyntö 50e, maili jossa lukee vain "Myy 10" seuraavana päivänä samaiselta viesti "Myy 12". Myynnissä lattiavalaisin, viesti: Olisin kiinnostunut kuvan taulusta..
Mitä ihmettä ihmisten päässä liikkuu?!
Kommentit (2)
Itse olen huomannut, että käytetty tavara yleensä liikkuu aika huonoon hintaan sitten kun siitä tosissaan eroon tahtoo päästä ja, jos vielä kohteessa jotain pientä sanomista niin melkein saa kaatopaikalle viedä, joka tosin maksaa.
Toisaalta kun katselee ilmoituksia ostoaikeissa niin mikäli pyyntihinnan maksaisi niin melkein helpompi vain hakea Ikeasta, Tokmannilta, Byggmaxilta jne. ja etenkin elektroniikka kannattaa aina ostaa uutena ja käyttää itse loppuun.
Vielä kalliimmaksi tulee tehdä kauppaa asuntojen ja autojen kanssa silloin kun ei ole pakko, mutta eihän duunari huonoja kauppoja tee eihän?
kieltämättä Torilla -niinkuin kaikilla muuallakin, missä käytettyjä tavaroita myydään- liikkuu aina joukko lokkeja ja muita "onnen onkijoita" jotka tarjoavat pilkkahintaa myytävistä tavaroista ja pahimmillaan jopa arvostelevat ja piikittelevt. rttä kuinka kehtaat moisia hintoja pyytää. -Totta tietysti on, että hinnoittelu on taitolaji, mutta silti on ala-arvoista isoon ääneen arvostella hintoja. Osa kun tuntuu elävän mielikuvassa, että ovat hyväntekijöitä kun tarjoutuvat olemaan kiinnostuneita tavaroistasi ja melkein pyhimyksiä kun ovat valmiita antamaan niistä lantin tai kaksi.
Sen sijaan ymmärrän paremmin heitä jotka haluavat varmistella netissä näkemäsnä kohteen, vaikka nyt sitten sohvan väriä. - Siihen kun saattaa vaikuttaa paitsi oma kuva, niin myös oman näyttöpäätteen asetukset. Mutta osa saattaa avata keskustelun/ kaupanteon kyselemällä väristä ja samalla toivoen, että kerrot (sohvastasi) jotain lisää... Toki on toisinaan turhauttavaa vastata samoihin kysymyksiin, joihin vastaus löytyisi jo ilmoituksessa.